Gtaboy107 Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Hoi, ik wil een eigen team maken en er een carriere mee maken. Weet iemand hoe ik mijn team in de Eredivisie kan zetten? BVD! Reageren
SlickTB Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ja, die moet je dan vervangen op de Xbox is dat met Y volgens mij Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ik wil het voor de PC weten, daar heb ik hem voor. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Wat bedoel je? Ik snap hem niet... Reageren
Goliat Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Voor zover ik weet kan je alleen een team maken en daarmee 'Aftrap wedstrijden' spelen. Dan staat je team bij overige teams. Omdat er geen competitie is voor overige teams kan je helemaal geen competitie of carriere spelen, dit omdat je bij carriere een regio kiest die bepaalde bestaande competitie's bevatten. Volgens mij is wat je wil niet mogelijk dus, ik kan me natuurlijk vergissen. Ik heb 't spel al vanaf de release en ik ik ben nog nooit iets tegengekomen waar je dit kunt doen. Chek anders voor de zekerheid nog even het bijgeleverde boekje. Reageren
SlickTB Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Het is wel mogelijk dat je een team gewoon kan vervangen door een anders team en dat je dan met je eigengemaakt team in die competitie kan spelen. Ik heb m op de Xbox en daar is Y steekpass en volgens mij is dat op de PC E dus moet je ff kijken ofdat zo kan. Bewerkt: 26 december 2006 door SlickTB Reageren
Jantje III Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Je moet als je je team hebt gemaakt bij als je een nieuw team wil kiezen staat er onder in beeld welke knop als je op de landen waar de eredivisie staat (bij mij op de gamecube y) Alvast succes he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.