Volgers 0 Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar Door Joriz, 24 december 2006 Bericht rapporteren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Sorry ben een betje laat maar gelukkig nieuw jaar. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Last butt not least... Gelukkig nieuwjaar,moge nog vele Ad Fundums volgen! IB Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Happy New Year! Iedereen fijne 2007 gewenst! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Alle leden van het forum De beste wensen voor het jaar 2007 Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Ik ben nu pas wakker want het werd gisteren 4 uur maar alsnog: GELUKKIG EN EEN GEZOND NIEUWJAAR!!! Moge het een geweldig jaar worden!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Iedereen een gelukkig nieuwjaar. En ik hoop dat iedereen z'n vingers nog heeft! Ik heb ze gelukkig nog wel. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Ik wens iedereen op het forum het beste toe in 2007 en dat het gtaforum op en top kan blijven! =D Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Het is nog altijd 1 januari dus ben ik nog niet te laat : Ik wens iedereen een zeer gezond, leuk, overfantastisch 2007!!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Voor ik het vergeet: Gelukkig nieuwjaar iedereen, en het beste voor 2007! En nu maar hopen dat GTAGames een goede toekomst zal hebben in 2007!!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Ik ben misschien een beetje laat want ik moest naar een feest. Gelukkig nieuwjaar, GTAForum'ers! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 1 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 januari 2007 Beetje laat, maar evengoed: Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 2 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 januari 2007 Een beetje laat maar toch nog... Een gelukkig nieuwjaar! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 3 januari 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 januari 2007 zoja zelfde jongens gelukkig nieuwjaar Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites