Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Mooi gemaakt. Mooie effecten erin, geen titel maar dat maakt niet uit. Helaas een beetje donker, in de lucht heb je niet veel effecten. Iets meer aandacht aan de achtergrond en je hebt hoger, maar ik hang nu al een 8,7 aan je broekspijp, goed gedaan! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Mooi gemaakt. Mooie effecten erin, geen titel maar dat maakt niet uit. Helaas een beetje donker, in de lucht heb je niet veel effecten. Iets meer aandacht aan de achtergrond en je hebt hoger, maar ik hang nu al een 8,7 aan je broekspijp, goed gedaan! Inderdaad, op sommige plekken is hij nogal leeg, maar ik wil graag de focus leggen op de render. Bedankt voor je rate! Reageren
BigM Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Je Had het zelf al over leeg . Dan ga ik daar natuurlijk niet nog eens onnodig over beginnen .je brush past er iedergeval geweldig bij . Ziet er mooi en verzorgt uit . Je render :Is sweet . Leuk dat jij ook niet zo'n heele grote sig hebt gemaakt . Ik vind hem dan namelijk ook sneller minder mooi . Jammer dat je geen tekst hebt gebruikt . Misschien komt dat bij deze ook wel goed uit 8 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Heb wel een text, alleen heel klein bij de c4d, zie je bijna niet, speciaal gedaan voor de rippers Bedankt voor je rate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.