mik88 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Want moet je nou doen met die missie? Het achtervolgen gaat prima, als ik bij haar huis ben, wat moet ik dan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Is dat die missie dat op het laatste (als je haar achtervolgt hebt) een mannetje dat huis wilt binnen gaan?? Als dat die is moet je dat mannetje doodschieten en het huis binnengaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ja, deze missie, maar ik zie geen mannetje die naar binnen wil, gaat hij ergens anders naar binnen of zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Als je haar achtervolgt hebt moet je gewoon even wachten tot dat mannetje komt. Hij gaat langs de voordeur binnen. Als hij bijna bij het huis is komt er te staan dat hij bijna bij het huis is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 bedankt man, opeens zag ik een oude man lopen in het buurt van het huis, schoot hem neer, nu ff keycard pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.