Mania-92 Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik zoek een programma wat dient als een soort van agenda dat bijv. bericht geeft als ik nog wat moet doen (vooraf ingesteld). Kent iemand toevallig zo'n programma? Reageren
Goliat Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Outlook Express heeft een agenda. Verder heb ik hier het programma dat hoe origineel Agenda 1.1 heet, het geeft een melding en een geluidje bij het aanbreken van een belangrijk moment die je natuurlijk zelf in kan stellen. >Download page< Btw: TATATATATA Reageren
Rick.H Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Wat je ook kan doen is een agenda online dan kan je overal waar je bent zien wat voor afspraken je hebt en je vrienden kunnen dat ook zien (kan je dan instellen) zijn er best veel van google agenda Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Maar voor die agenda heb je wel een gmail account nodig.. en die heeft niet iedereen weet je. Reageren
Rick.H Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ja dat is zo maar je hebt nog wel meer van die agendas online maar meestal heb je wel een acount nodig dan Reageren
Tunix Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Misschien kan je hier eens kijken? Bewerkt: 28 december 2006 door Tunix Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Outlook Express heeft een agenda. Verder heb ik hier het programma dat hoe origineel Agenda 1.1 heet, het geeft een melding en een geluidje bij het aanbreken van een belangrijk moment die je natuurlijk zelf in kan stellen. >Download page< Btw: TATATATATA zou ik je ook aanraden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.