topdrop Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) ik gebruik een cheat device 2.2 voor gta vc met devhook46 + FW 2.71 het probleem is als ik een heli of een vliegtuig spawn dan draaien de propellers niet als ik ingestapt ben en ze willen dan ook niet vliegen en ook geen heli/vliegtuig geluid ofzo en ook als ik een fiets spawn en ik stap in dan gaat mijn psp rebooten maar als ik een heli ergens vind zonder spawnen dan doen ze het wel ook als ik een fiets vind dan kan ik wel fietsen. Komt die probleem vaak voor of is mijn cheatdevice niet goed of niet goed geinstaleerd?? auto's, vrachtwagen enz. spawnen doet die het wel Bewerkt: 25 december 2006 door topdrop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ik heb even gegoogled en vond een lijstje met veel voorkomende bugs in de Cheatdevice 2.2. Ik zet het lijstje hieronder even voor je neer en maak daarbij meteen de door jouw aangegeven fouten kenbaar. Oftewel jij hebt je Cheatdevice keurig goed geinstalleerd en de fout ligt dan ook niet bij jouw maar bij Edison Carter die deze Bugs ongetwijfeld gaat verhelpen in een verdere Update. Dus ik raad je aan gewoon een tijdje af te wachten tot een nieuwere release en wie weet zijn hier de veel voorkomende Bugs wel verholpen. #233 Jetski freezes PSP completly#230 Qaud Spawns, but Vic drives it like a car. #245 Sandking spawns, drives fine. #222 biplane spawns, but vice is unable to enter it. #181 Bulldozer spawns, works fine. #179 bmxgirl spawns, but this happens! #170 6atv spawns, works on land and water, awesome. #198 hovercar spawns, doesn't move. #213 maveric, spawns doesn't move. #251 forklift spawns, works fine. #275 hunter spawns, doesn't work. Bewerkt: 25 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.