Dx11 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 kan iemand me meer vertellen over xbox live voor de normale xbox, oa: hoe sluit je het aan? wat moet je er voor kopen? wat moet je er voor betalen? ik had gehoord dat het in het weekend gratis is/kan zijn? bedankt voor de uitleg alvast, als dit het verkeerder forum is, zal best wel mag het uiteraard verplaatst worden Reageren
SamShine Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dit hoort in het consoles en beurzen forum, maar dat terzijde . Je moet een normale internetaansluiting hebben, of draadloos internet (als je dat hebt moet je een wireless network adopter kopen, informeer daarnaar bij je plaatstelijke gamewinkel). Ik hou het simpel: je hebt dus een netwerkkabel (die je achterin je Xbox moet doen). Maar voordat je daar iets mee kan doen moet je Xbox live gold kopen, dat kost € 60,- euro, kijk daarbij wel uit dat je niet het pakket voor de Xbox 360 koop, want die zijn beide even duur. Bij dat pakket zit een instalatie CD, een headset en een code voor Xbox live gold. Instaleer die CD op je Xbox en voer later die code in. Veel plezier met online gamen ! Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dit hoort in het consoles en beurzen forum, maar dat terzijde .Je moet een normale internetaansluiting hebben, of draadloos internet (als je dat hebt moet je een wireless network adopter kopen, informeer daarnaar bij je plaatstelijke gamewinkel). Ik hou het simpel: je hebt dus een netwerkkabel (die je achterin je Xbox moet doen). Maar voordat je daar iets mee kan doen moet je Xbox live gold kopen, dat kost € 60,- euro, kijk daarbij wel uit dat je niet het pakket voor de Xbox 360 koop, want die zijn beide even duur. Bij dat pakket zit een instalatie CD, een headset en een code voor Xbox live gold. Instaleer die CD op je Xbox en voer later die code in. Veel plezier met online gamen ! is er dan ook xbox live zilver... en wat is dan dat gratis... dat had ik gehoord dat dat in het weekend bestaat. Reageren
SamShine Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Je hebt inderdaad ook Xbox live zilver, dat is gratis . Maar het probleem is dan dat je niet online kan gamen... En waar heb je het vandaan dat er in het weekend gratis Xbox live gold is? Microsoft heeft soms wel acties dat je gratis Xbox live gold hebt, zo was dat er vanaf het begin van de TGS '06 t/m het einde van de X '06. Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Je hebt inderdaad ook Xbox live zilver, dat is gratis . Maar het probleem is dan dat je niet online kan gamen... En waar heb je het vandaan dat er in het weekend gratis Xbox live gold is? Microsoft heeft soms wel acties dat je gratis Xbox live gold hebt, zo was dat er vanaf het begin van de TGS '06 t/m het einde van de X '06. wat houd xbox live zilver in dan (die gratis is) wat kan je dan wat je normaal niet kan? Reageren
SamShine Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Je hebt inderdaad ook Xbox live zilver, dat is gratis . Maar het probleem is dan dat je niet online kan gamen... En waar heb je het vandaan dat er in het weekend gratis Xbox live gold is? Microsoft heeft soms wel acties dat je gratis Xbox live gold hebt, zo was dat er vanaf het begin van de TGS '06 t/m het einde van de X '06. wat houd xbox live zilver in dan (die gratis is) wat kan je dan wat je normaal niet kan? Het enige verscheel is het online gamen. Met Gold kan dat wel en met Silver niet. Maar je kan wel dingen van Marketplace halen, berichten naar vrienden sturen ect. ect. Veel plezier ermee ! Edit @ Piet-Herr: Dan heb ik hem inderdaad met de Xbox 360 verward... Bewerkt: 25 december 2006 door SamShine Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Voor de Xbox 1 bestaat helemaal geen Xbox Live Silver, dat is alleen voor de 360. Je hebt dus geen keus Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 En het is dus op geen enkele manier mogelijk om (op bepaalde dagen/tijden) gratis op xbox live te kunnen? trouwens als je dan die gold koopt voor 60 euro is dat dan voor een jaar? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 En het is dus op geen enkele manier mogelijk om (op bepaalde dagen/tijden) gratis op xbox live te kunnen? trouwens als je dan die gold koopt voor 60 euro is dat dan voor een jaar? Heel af en toe heeft Microsoft acties dat je even gratis op Xbox Live kan, maar ik zou er niet op rekenen. 60 euro is inderdaad voor een jaar. Je kunt ook per kwartaal betalen, maar over een heel jaar gezien kost dat meer dan wanneer je direct voor een jaar betaalt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.