paul007 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik vroeg me af waar de Seasparrow zich bevindt. De Sparrow is gewoon op het vliegveld maar die zoek ik niet. Krijg je de Seasparrow pas na een bepaalde unlocking? Ik heb nu alle 99 Red Balons en daar heb ik hem niet van gekregen. Ik heb al op WikiGTA gekeken maar daar staat die niet eens bij! Maar ik denk wel dat er een Seasparrow in het spel zit. Deze helikopter wordt namelijk gebruikt in een missie (Ben even de naam ervan kwijt, je moet dan Gonzales beschermen van vijandelijke boten, jetskie's, en helikopters) Graag met een kaartje erbij Dat is wat overzichtelijker. Greeezzz Nog prettige Feestdagen! Bewerkt: 25 december 2006 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Merticus XVII Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ik heb het even opgezocht met de zoekfunctie en vond de post van Dizzee heel interresant. Ik heb een kaartje gemaakt met de locatie. De sparrow kan je op het vliegveld vinden zoals denkaanhenk al gemeld heeft. Bij het 2de rood vierkantje hoort wel wat uitleg. De sea sparrow heeft geen vaste spawnplaats maar is wel te verkrijgen. Je ziet op het kaartje ook de zij missie 'Land, sea and air race. Er staat een Sanchez net bij de vuurtoren op het tweede eiland, de zijmissie zal starten als je erop gaat zitten. Dit is een 1 race waar je 3 verschillende voertuigen bestuurt, namelijk de Sanchez (=land), de jetski (=sea) en de Sea Sparrow (=air). Na de race kan je de Sea Sparrow behouden, of je hem nu haalt of niet. Normaal post ik nooit in GTA VCS, maar omdat het Kerstmis is doe ik het wel Bewerkt: 25 december 2006 door Merticus XVII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Ok bedankt man! Voortaan zal ik beter de zoekfunctie gebruiken :$ Nog prettige Feestdagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.