Jump to content

Ik Zoek: een Programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik heb sinds Zaterdag een nieuwe PC :Y

maar nu wil ik weten hoe warm mijn Prosecor en moederbord is en harde schijf enzo.

Dus weet iemand hoe dat programma heet en waar ik dat kan downloaden :)

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
Hey

Ik heb sinds Zaterdag een nieuwe PC :Y

maar nu wil ik weten hoe warm mijn Prosecor en moederbord is en harde schijf enzo.

Dus weet iemand hoe dat programma heet en waar ik dat kan downloaden :)

Alvast bedankt :cya:

Hallo nick11123 :cya:

Toevallig heb ik ooit is zo'n programma'tje gebruikt omdat mijn Sa steeds uitviel en ik wou weten of de CPU niet te heet was. Lavalys.com Als je op de site ben kun je meteen lezen wat je allemaal ermee kan en wat hij meet.

Klik dan op> to download EVEREST Ultimate Edition limited trial version>Dan kun je kiezen uit EXE package en Zip package. Let op: Hij is maar 30 dagen te gebruiken! Wil je hem langer gebruiken zul je er voor moeten betalen.

Succes ;) Groet gammie.

Geplaatst:

Bedankt Gammie :Y

goeie programma is dat veel informatie ook over je PC :)

maar er staat onderin op me taakbalk staan gekleurde blokjes ik neem aan dat dat aangeeft wat de temperaturen zijn?

Nou ja mijn Moederbord is 41 graden

mijn CPU is 50 graden en

mijn CPU Diode is 45 ik weet niet wat dat is maargoed :?

me koelingsventilator is 1.2 graden denk ik

ik weet niet of dit normaal is maar ik heb er niet zoveel verstand van

owja de PC staat wel ongeveer 20 uur aan :)

Geplaatst:

dat is niks, ik heb me een keer verbrand toen ik na het gamen mijn pc openschroefde :cab:

je zult dat dan ook wel merken, ik kan mijn ventilatoren zelf besturen dus als ik ga gamen zet ik uhm altijd wat harder vootaan... :clown:

Geplaatst:
Bedankt Gammie :Y

goeie programma is dat veel informatie ook over je PC :)

maar er staat onderin op me taakbalk staan gekleurde blokjes ik neem aan dat dat aangeeft wat de temperaturen zijn?

Nou ja mijn Moederbord is 41 graden

mijn CPU is 50 graden en

mijn CPU Diode is 45 ik weet niet wat dat is maargoed :?

me koelingsventilator is 1.2 graden denk ik

ik weet niet of dit normaal is maar ik heb er niet zoveel verstand van

owja de PC staat wel ongeveer 20 uur aan :)

Wat onderin op je taakbalk nu staat is inderdaad de goeie blokjes die de temperaturen aangeven.

Zo te zien is alles in orde bij jou. Ik weet dat bij de CPU als het 75-80 graden is het nogal aan de overhitte kant is, maar dat is duidelijk bij jou niet het geval :)

Ok dan weet ik dat :)

maar is er ook z,n programma maar dan gratis?

Of er ook zo'n programma gratis is weet ik helaas niet :N

Groet gammie.

Geplaatst:

Ok bedankt :)

Maar moest een moederbord niet 20 graden zijn :?

nou ja

weet iemand nog een gratis programma van dat?

Geplaatst:

Motherboard monitor:

Motherboard Monitor (MBM) is a tool that will display information from the sensor chips on your motherboard in your Windows system tray. MBM supports a wide range of Chipsets & Sensor Chip combinations.

It can sense temps from Cpu, HDD, GFx and Mobo. It does also sense Fan speeds. If it senses that your hardware is overheated it can protect it by Shutting it down (user configured). To see if MBM5 supports your hardware check out the Motherboard List

It does also record all temps and fans for later viewing.

This is a great invention if you want to overclock. Example to see how well cooled your computer runs over a time. Full load or idle time. Its recomended for all home built systems. Specially if you make your own HEAT SINKS or just test you newly OVERCLOCKED CPU or GFx Card.

Download, klik hier

Deze is freeware :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...