Autodiefje Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Als iemand weet hoe je onbeperkte M4-munitie krijgt, zegt het dan aub. Daarnet nog zag ik plots dat ik geen cijfertjes bij m'n m4 had staan, maar ik weet helemaal net hoe dat komt. :blink: Help mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shinryu Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 9999 kogels moet je hebben voor bepaald wapen dan heb je infinite ammo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 niet waar, dan komen de cijfers er gewoon niet meer op maak maar eens dat je 9999 kogels hebt en neem er dan 100 op , er zal (zogezegd) ongelimiteerde ammo zijn, maar als je er dan weer 100 afvuurt komen de cijfers er weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Hum, Hum,... Toen ik deze berichten las, dacht ik eerst: probleem opgelost! maar nu begin ik toch terug te denken dat ik écht ongelimiteerde munitie heb , want ten eerste zag ik 10 minuutjes voor ik opmerkte dat er geen cijfertjes meer stonden, dat mijn munitie bijna op was. En bovendien heb ik daarnet nog ongeveer 5 minuten staan schieten , maar de getalkes komen er ni trug op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 In vice city als je meer dan 1000 of een iets van 100000 kogels had verdwenen de cijfers. Als je dan weer op een laag aantal kogels zat kwamen de cijfers weer terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 heb ik ook eens gehad, had weinig kogels en ging saven, ff later neem ik me shotgun, heb ik plots over de 300 kogels :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.