orange123 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Eej mensen, Ik wil gta sa patch1.1 instaleren. Is dit veilig en zijn er nadelen. En kan je het weer unistallen als het fout gaat? Wie kan me helpen? Merry Xmass orange123 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Eej mensen,Ik wil gta sa patch1.1 instaleren. Is dit veilig en zijn er nadelen. En kan je het weer unistallen als het fout gaat? Wie kan me helpen? Merry Xmass orange123 Als ik jou was zou ik daar van afzien. Zodra je de 'No More Hot Coffee patch' gaat instaleren zul je niet meer kunnen modden, en kan je ook geen MTA of SA-MP meer spelen. Het enige voordeel dat je eraan hebt is dat er wat bugs verholpen worden. Het is wel helemaal veilig, mocht je toch nog spijt hebben dan kan je altijd een downgrader downloaden die ervoor zorgt dat je weer V1 krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.