gammie_ Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Hallo leden Ik ben vanplan Driver parallel lines te kopen voor de ps2. Nou is mijn vraag is het een goede game? Waard om te kopen? Heb je er veel vrijheid in? Aangezien ik niet bekend ben met Driver weet ik er niet echt veel van af Ps: Hij is tcoh rond de 10,- bij Bartsmit? Groet gammie. Bewerkt: 25 december 2006 door gammie Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) het is een hele slechte game en het niet waard. als je Driv3r al een keertje hebt gespeeld, zie je de duidelijk, mislukte actie om GTA na te apen en dat maakt het nog erger. Conclusie: gewoon laten liggen Bewerkt: 26 december 2006 door gangstabadboys Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 het is een hele slechte game en het niet waard. als je Driv3r al een keertje hebt gespeeld, zie je de duidelijk, mislukte actie om GTA na te apen en dat maakt het nog erger. Conclusie: gewoon laten liggen Dus het is het alleen niet waard omdat het een ''na-aap is van Gta''? Of het erop lijkt of niet, doet me niet zo veel. Ik wil liever wat meer weten. o.a.: -De graphics. -De muziek in de game. -Of het lekker speelt, de besturing. -De missies. -Heeft het een goede verhaallijn? -Hoe het zit met de vrijheid, wat kan je nu eigenlijk allemaal in het spel? Dus niet één antwoord van het is een na-aap van Gta.. Daar hebik eerlijk gezecht niet zo veel aan. Gr. gammie. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Vanmiddag heb ik dan toch maar Driver Paralles Lines gekocht voor de PS2 -------------------------------------------------------------------------------------------- Algemeen informatie: Parallel Lines speelt zich af in New York in de jaren 1978. De speler speelt T.K. (The Kid) een crimineel die in te huren is voor klusjes, vies of schoon. Hoewel het verhaal op dit moment nog angstvallig geheim wordt gehouden, kunnen we je wel vertellen dat jij wederom te voet in de auto talloze missies uit moet voeren en je te maken krijgt met een misdaadsyndicaat, wat helemaal fout gaat. Eerste indruk: Mijn eerste indruk is een leuke game de graphics zijn in orde en de besturing speelt lekker Toch geeft het geen sfeer het is niet dat ik er helemaal vekocht van ben en uren achter de ps2 hang. Het lijkt veel op Gta, maar dan heb ik het alleen over de ''vrijheid'' de mogelijkheid om auto's te jatten, te voet te gaan enz. De sfeer is dan weer heel anders dan dat ik gewend ben van Gta. Wat me wel erg tegen valt is de ''politie'' Als je eenmaal een agent achter je aan hebt en je weet hem niet af te schudden loopt het balkje in mum van tijd hoog op, waarna je alle agenten achter je aan krijgt inclusief heli. Eenmaal zo ver is het moeilijk ze nog kwijt te raken. Wat me opvalt is dat de politie niet dom is. In tegendeel ze zijn je zo opgespoord en schieten vanuit hun wagens, op je rader kun je de politie zien je ziet ze dan met witte lichten rond kijken en ze zijn je in mum van tijd weer op het spoor. Dit vind ik een zwaar minpunt want ik moest het spel weer herstarten om weer normaal een missie te zoeken. Wat ook een minpunt is is dat als je perongeluk tegen een andere wagen op botst het van je leven afgaat. De muziek in de game is om het maar zo te zeggen relaxt je kan net zoals in Gta zelf kiezen wat je wil aanhoren (in het begin van de game is het jaren 70 muziek). Punten: Graphics: 7.7 Besturing: 7.5 Mogelijkheden in het spel: 7.0 Verhaallijn: Tot nu toe 6.0 Indruk: 7.0 Algemeen (politie): 5.6 Muziek: 7.0 Eindcijfer: 7.0 gammie. Bewerkt: 27 december 2006 door gammie Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) ow srry volgende keer ben ik wel wat duidelijker, typte namelijk heel snel en best onduidelijke mening Bewerkt: 27 december 2006 door gangstabadboys Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Bedankt voor de informatie gammie (eeh Global), ik denk dat ik deze game ook een keer ga aanschaffen, als het in ieder geval echt waard is. Ik heb zelf al drie games die in New York City afspelen. Wat ik wel vet is dat het eerst in de jaren 70 afspeeld, wordt gearresteerd en als je uit de gevangenis komt opeens in een andere tijd zit. Bewerkt: 31 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Bedankt voor de informatie gammie (eeh Global), ik denk dat ik deze game ook een keer ga aanschaffen, als het in ieder geval echt waard is. Ik heb zelf al drie games die in New York City afspelen. Wat ik wel vet is dat het eerst in de jaren 70 afspeeld, wordt gearresteerd en als je uit de gevangenis komt opeens in een andere tijd zit. Hij kost nu ongeveer zo'n 20 euro dus dat valt in iedergeval reuze mee! Ik speel het nu al een tijdje maar ik waarschuw wel het is niet echt geweldig kwa verhaallijn. Ik kijrg bijv. een nieuwe missie dan komen er drie gele stipjes op de kaart dus elke keer heb ik nu 3 missie's allemaal ergens anders dus het is soms ff reizen met je wagen, maar je kan ook weer niet te hard rijden want je mag niet door rood en niet harder dan 60 (dacht ik ) Dat vind ik al zwaar iritant. Maar om even trug te komen op de missie's (verhaallijn) Mij trekt het niet zo aan ook omdat ik de missie nogal erg iri en lastig vind.. Ik ben nu met één bezig dan moet je samen met een kerel gaan rijden in zijn mooie wagen je moet dan erg exstreem gaan rijden (hard en scherpe bochten) alleen voor je het weet zitten die smerissen weer achter je die tegen je wagen aan knallen en jij kant weer tegen het verkeer op (in het spel is er veel druk verkeer) dus die wagen gaat uiteindelijk ontploffen of te erg stukm je raad het al missie failled En ook een dat je een geld wagen moet uitschakellen maar er zitten zwaar beladen achten erbij die je zo overhoop knallen vanuit je wagen (voor mij licht de moeilijkheids graat te hoog) Dus het is ff lastig. Maar de tijdperken die je gaat doorlopen zijn wel weer vet! Want de hele stad veranderd inc Wagens gebouwen enz! Groet Global Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb hem ook.Het is niet een fantstiche game ze probeeren gta naat apen Grtzz j0ry Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 BUMP maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het een slechte game is ? Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Even om op het bericht van j0ry in te gaan, niet elke free roaming game is een GTA kopie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.