ArticLight Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ik heb weer eens wat in elkaar weten te flansen. Ik ben niet de beste en werk niet met PhotoShop. Hij is teveel KB, ik weet het. Rates? Bedankt voor de rate. Bewerkt: 28 december 2006 door ArticLight Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Heel erg goed aan gewerkt, de achtergrond past echt bij LinkinPark. Ik zal hem als eerste becijferen. Border: Met mate gemaakt, niet al te dik dus. Tekst: Ik kan de tekst wel lezen, maar ik zal die toch een andere kleur geven. Achtergrond: Past goed bij LinkinPark. Render: Goed. Effecten: Knap gedaan, die pegels zien er goed uit. Kleuren: Heel erg goed aan gewerkt, verschillende ''MetalRock'' of hoe het heet -kleuren. Extra's: De pegels zijn goed uitgewerkt, wel leuk, die blauwe kleur. Cijfer: 8,4/10 Heel mooi uitgewerkt, veel effecten alleen de naam te donker. Als ik jou was zal ik daar watmeer tijd aan besteden. Maar je hebt het verder goed gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.