Jump to content

Abstracte Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even iets abstracts gemaakt:

kerstcopyjv4.png

V2:

kerstcopyuv3.gif

Rates + Comments plz :Y

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Mooie signature Antonio, alleen vind ik die kerstmuts er nou niet echt bij passen. De background van je sig had je misschien rood kunnen maken, zodat hij wat beter bij de kerstmuts past. Je had ook een schaduw bij de kerstmuts kunnen doen net als bij het geheel. De zwarte border vind ik veel te dik, deze had je gewoon 3-2px moeten doen, want dit past er niet echt bij. Ik vind je tekst ook wat onduidelijk, hij is echt onleesbaar. Als je de tekst of de background een andere kleur geeft is dit probleem misschien verholpen.

62%

Geplaatst:

Teh Good:

-De border past erg goed bij de rest van het plaatje.

-Die vierkantjes zijn erg apart, en dat is een pluspunt.

-De kerstmuts!

& Teh Bad:

-Je naam is een beetje onduidelijk geworden, ik zou een ander lettertype nemen.

Hij is gewoon mooi, klaar, punt, uit.

Cijfer: 7.8

Je achtergrond is zeer goed. Ook de schaduw komt goed uit. Het is zeker "Abstract"... De kerstmuts hangt op een goede plaats maar past niet bij de achtergrond. De border is veel te dik. Ook je lettertype komt niet goed uit. Meer kan ik gier niet over kwijt.

Een 70% omdat de achtergrond goed is.

Ps: kan je een tut maken over de achtergrond?

Bewerkt: door †SAW†

Ik reageer maar even over het geheel. Bedankt dat jullie even de tijd hebben genomen om te raten. De border is inderdaad best wel dik, ik denk dat ik dat gewoon hou, want dat was wel een kleinbeetje de bedoeling. De text zuigt inderdaad best wel. Ik zoek wel even een ander lettertype.

Die kerstmuts heb ik gewoon gedaan voor de grap, extra. Ik haal die kerstmuts natuurlijk weer weg als kerst voorbij is.

Ps: kan je een tut maken over de achtergrond?

Oke, ik maak wel een tutorial over die achtergrond, maar hij gaat wel in het engels worden want ik maak hem ook maken voor een andere site.

EDIT: Ik snap waarom die border best dik is. Als ik hem als een .Gif opsla dan maakt hij die schaduw zegmaar als een border. Dus daarom lijkt het zo, ik haal dus even die schaduw weg.

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Afbeelding:7

Tekst:/

Overige:5

Sterren:2

Kleur Gebruik:8

Tips/Complimenten:

Mooi strak gemaakt, wie weet is een klein beetje tekst niet verkeerd. ;)

Eind Cijfer

5,5 ^_^

Rullez :t

Geplaatst:
Afbeelding:7

Tekst:/

Overige:5

Sterren:2

Kleur Gebruik:8

Tips/Complimenten:

Mooi strak gemaakt, wie weet is een klein beetje tekst niet verkeerd. ;)

Eind Cijfer

5,5 ^_^

Rullez :t

Ey, ik snap je rate niet helemaal. Er zit wel text in. Alleen niet heel goed (ik heb ook bewerkt, zie eerste post). Ik wil eigenlijk ook wat tips inplaats van alleen maar cijfers, want wat betekend Sterren. Wanneer krijg je sterren, en overig? Kan je please gewoon ff goed raten zodat ik snap wat ik beter kan doen enzo?

Eerste post bewerkt met versie 2

Geplaatst:
kerstcopyuv3.gif

Op het eerste gezicht valt mij de kerstmuts het meest op. Alleen is de kerstmuts rood met wit en je ontwerp is blauw met gedeeltes groen/geel. Als je de blauwe kleur nu eens lichtgrijs maakt en de groen/geel gedeeltes een beetje rood, dan begint het al mooi te lijken. Ook vind ik de tekst niet bepaald mooi. Omdat ik weet dat je nick Antonio is, weet ik dat er Antonio staat, maar anders het ik het niet kunnen lezen. Daarom kan je de tekst beter een lichte kleur maken met een donkere Drop Shadow oid. En de border, tja, hij is een beetje groot. Misschien kan je daar ook nog kleur verschil in aanbrengen. Van zwart naar donker grijs zou erg leuk lijken.

Geplaatst:

Deze vind ik niet de slechtste die ik heb gezien, maar ook niet de beste. Je zegt dat er wel tekst in staat, die heb ik dan niet gezien.

Beoordeling:

Border: groot, deze had ik iets kleiner gedaan.

Tekst: die ik niet kan lezen, maak de achtergrond wat lichter om hem wel te zien.

Achtergrond: mooi, en ik vind die rechthoekjes ook heel gaaf.

Effecten: als je kijkt naar die kleuren, heb je dat goed samengevoegd.

Kleuren: heel erg mooi, die kleuren zo bij elkaar.

Extra's: die kerstmuts, heel erg leuk gedaan.

Ik geef je een 7,2, omdat de tekst niet te zien door de achtergrond, die veel te donker is voor de tekst, daarmee kun je beter meer oefenen.

7,2/10

Geplaatst:

Oke, bedankt voor jullie rates, ik zou erop letten bij m'n volgende signature. De border is idd best wel dik, daar zal ik ook wel op letten.

Nog meer rates?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...