Jump to content
Joriz

MTA Christmas movie!

Het QA team (MTA San Andreas Beta test team) heeft een filmpje gemaakt om te laten zien wat er ongeveer met Multi Theft Auto San Andreas 2.0 mogelijk is.

Te zien is onder andere dat er vele dingen mogelijk zijn zoals rijden in treinen, in-game objecten verplaatsen, eigen maps en dat dingen ook nog is vanuit zich zelf bewegen.

(klik op de afbeelding om het filmpje te bekijken)

Voor meer informatie over MTA check de Multi Theft Auto website.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ziet er wel strak uit, als ik het goed zie kan je ook voertuigen waar geen speler in zit kapot schieten? De bewegende objecten zijn wel leuk gevonden alleen vind ik de sync daarvan er nog een beetje slecht uitzien, als je 't vergelijkt met de syn van wapens e.d.

Wat echt cool is, is dat ik zie dat ze zelfs bommen en Rocket Launchers hebben gesynct. Ik had 't er laatst nog over met volgens mij.. iemand(Azer?) en we waren 't er wel over eens dat waarschijnlijk in de nieuwe versie van SA-MP geen bommen e.d. worden gesynct. Dus MTA boekt hier wel een enorme voorsprong, want er zullen nu natuurlijk enorme vuurgevechten ontstaan. Ben alleen bang voor veel crashes.. :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat echt cool is, is dat ik zie dat ze zelfs bommen en Rocket Launchers hebben gesynct. Ik had 't er laatst nog over met volgens mij.. iemand(Azer?) en we waren 't er wel over eens dat waarschijnlijk in de nieuwe versie van SA-MP geen bommen e.d. worden gesynct.
bommen? nades, rocket launchers etc. zijn gewoon gesynched in 0.2 hoor. Ook CreateExplosion zal bestaan in 0.2

Nieuwe features van MTA zien er goed uit; vooral de cpu controlled elementen en waarschijnlijk custom objects support maar ik mis vooral echte deathmatch bij MTA:SA dm. Het valt me sowieso op dat MTA wel wat sync problemen heeft (anims, ak47), hopelijk is dat het gedeelte van DM wat nog niet klaar is ;).

De manier waarop MTA players op een vehicle komen te staan is ontzettend lame, je wordt op een vehicle vastgelijmt (glue'ed) waardoor je daarna niet meer op de vehicle kan lopen/bewegen. Hierdoor voorkomen ze dat andere spelers je enkele meters achter het voertuig zien vliegen (die bug die SA:MP 0.1 heeft, maar gefixed is in 0.2 waar je trouwens wel gewoon kunt bewegen).

Maarja laat ze eerst maar is met perfecte, revolutionaire synchronisatie komen voordat ze features toevoegen als hay block puzzles, modified weapons, glue′ing, custom license plates & synched gastanks.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben alleen bang voor veel crashes.. :(

Zal wel meevallen. MTA:SA Race crasht toch ook niet zoveel? Zo houden heus wel rekening met crashes.

Ja, maar om zo'n mooie game te kunnen spelen heb je wel een hele krachtige PC nodig.

En als je zelf een krachtig PC hebt (lukky bastard) dan heb je nog kans dat de anderen die ook MTA aan het spelen zijn een slome PC hebben, en daardoor het hele handeltje alsnog crasht...

En hij komt volgens mij alleen voor de PC, ik kan het dus wel schudden met mijn langzame Personal Computertje, 'oude' Xbox, 'oude' GameBoy Advance SP en op het gebied van MTA kan ik het zelfs vergeten met mijn pas-gekocht, spliksplinternieuwe PlayStation Portable. :-(

Daar baal ik altijd van.

Eerst had ik een (toen nog snelle) PC gekocht, speciaal voor Grand Theft Auto en Grand Theft Auto 2. (Grand Theft Auto III stotterd, of mijn PC crasht en sluit zichzelf af...)

Ik heb mijn GBA SP speciaal gekocht voor Grand Theft Auto: Advance, omdat destijds er nog geen PSPs met GTAs erop bestonden...

Toen had ik mijn Xbox speciaal gekocht voor Grand Theft Auto: The Trilogy, een exclusief pakketje voor de Xbox, ik dacht "Heb ik mooi alle GTAs die ik niet kan spelen (GTA3, GTA VC en GTA SA)", wat bleek GTA LCS kwam op de PSP en PS2 uit, dus ik misde weer een GTA!

En dat het exclusief is voor de Xbox is straks ook verleden tijd, lees dit maar eens: "Rockstar lanceert GTA: The Trilogy"

Dus heb ik speciaal voor Grand Theft Auto: Vice City Stories een PSP gekocht (LCS koop ik later nog), ik hoop echt dat Rockstar die wel exclusief houdt, laat die PS2 bezitters nu maar eens balen...

Nu lees ik dus dit (MTA SA2) en de stukjes van Grand Theft Auto IV.

Wat moet ik nou doen?

Mijn geld begint op te raken...

Moet ik een PS3, Xbox 360 of krachtige PC kopen?

Weet je wat, ik koop voorlopig niets.

Ik zou het fijn vinden als Rockstar Games en het MTA-team wat meer denken aan slome PC-, GBA-, Xbox-, en PSP- bezitters...

Bijvoorbeeld door een low-tech versie voor de wat langzamere computers te maken (Intel Pentium III, 500 Mhz, 64 mb ram en Voodoo3) en voor de laptops (zodat je de nieuwste GTAs ook makkelijk mee kan nemen) en ik zou ook er blij zijn als GTA LCS,GTA VCS , GTA IV en MTA SA2 op de Xbox en GameBoy Advance uitkwamen.

Ik zou het ook fijn vinden als een (low-tech) versie van GTA IV en GTA SA2 op de PlayStation Portable zou komen.

Eerlijk gezegd voel ik me een beetje in de maling genomen. (negatief bedoeld)

Ik hoop dat Rockstar ook nog een Grand Theft Auto: San Andreas Stories voor de PSP, Xbox, low-tech PC en GBA maakt.

Het zou ze ook goed doen een GTA IV voor de Wii en PC te maken...

Het verder wel een mooi filmpje, alleen nog teveel bugs. (gebouw kantelt heen en weer) en het transporteren is niet erg realistisch...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maarja laat ze eerst maar is met perfecte, revolutionaire synchronisatie komen voordat ze features toevoegen als hay block puzzles, modified weapons, glue′ing, custom license plates & synched gastanks.

probleem is dan dat je eerst een hele lange tijd bezig bent om alles perfect te krijgen , en het daarna zelf in de war maakt door er functies bij te maken - want daardoor moet je alles opnieuw nakijken en in veel gevallen krijg je er alleen maar meer fouten bij

trust me .. met programmeren en zeker met een bestaand programma veranderen is het vaak het best om eerst alles te maken en daarna zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen en daarna de resterende kleine bugjes eruit te halen (hoewel het laatste op deze manier vaak langer duurt)

(heel stomme vergelijking - ga jij maar eens een bestaand huis uitbreiden , en dan eerst alles er goed uit laten zien (alvast behang ophangen en wat gipsplaten neerzetten en daar een raampje binnen in plakken) alvorens je daadwerkelijk de onderliggende muren maakt en die aan het originele huis vastmaakt)

Ben alleen bang voor veel crashes.. :(

Zal wel meevallen. MTA:SA Race crasht toch ook niet zoveel? Zo houden heus wel rekening met crashes.

Het verder wel een mooi filmpje, alleen nog teveel bugs. (gebouw kantelt heen en weer)

:bonk: huuu ? ... een bug is iets dat het niet doet - en ze laten iets nieuws zien wat het wel degelijk doet !

dat gebouw hoort normaal ook niet te kantelen - en doet het ook niet .. wat ze op dat moment laten zien is het ONLINE MAP EDITEN !!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat teleporteer geval is wel grappig.

en al die nieuwe functies voor objeckten. :*D

Het ziet er gewoon te goed uit behalve dat de player op een voertuig kan worden geclued..

ik denk dat het wel het wachten waard is :)

Grats,Gybrus

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

probleem is dan dat je eerst een hele lange tijd bezig bent om alles perfect te krijgen , en het daarna zelf in de war maakt door er functies bij te maken - want daardoor moet je alles opnieuw nakijken en in veel gevallen krijg je er alleen maar meer fouten bij

trust me .. met programmeren en zeker met een bestaand programma veranderen is het vaak het best om eerst alles te maken en daarna zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen en daarna de resterende kleine bugjes eruit te halen (hoewel het laatste op deze manier vaak langer duurt)

Je kan een begin maken met het perfect synchen van bijvoorbeeld animaties, dan heb je een basis, serieus dat raakt heus niet in de war als je enkele features toevoegt. De basis van anims is gewoon niet goed genoeg (helaas hebben alle mods hier last van). Mocht jouw verhaal wel kloppen, dan ben je als coder niet goed bezig ;).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan een begin maken met het perfect synchen van bijvoorbeeld animaties, dan heb je een basis, serieus dat raakt heus niet in de war als je enkele features toevoegt. De basis van anims is gewoon niet goed genoeg (helaas hebben alle mods hier last van). Mocht jouw verhaal wel kloppen, dan ben je als coder niet goed bezig ;).

uhm .. ik bedoelde het iets anders

je hebt inderdaad gelijk met jouw verhaal . en ook met een uitgebreide mod zoals mta is het (somehow) mogelijk om de veranderingen die je wilt maken ook goed uit te stippelen en in te brengen.

ik bedoel eigenlijk eerst goede sync en shell/gui. dan zo veel mogelijk componenten uitwerken VS paar dingen , dan nog een paar dingen , dan nog een paar dingen en nog een paar ...

zei het alleen niet zo duidelijk :o

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...