Jump to content
Joriz

MTA Christmas movie!

Het QA team (MTA San Andreas Beta test team) heeft een filmpje gemaakt om te laten zien wat er ongeveer met Multi Theft Auto San Andreas 2.0 mogelijk is.

Te zien is onder andere dat er vele dingen mogelijk zijn zoals rijden in treinen, in-game objecten verplaatsen, eigen maps en dat dingen ook nog is vanuit zich zelf bewegen.

(klik op de afbeelding om het filmpje te bekijken)

Voor meer informatie over MTA check de Multi Theft Auto website.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het word echt wel de moeite hoor, ik kan alleen nu helemaal niet meer wachten na het zien van deze trailer. En vooral omdat ik direct mijn eigen MTA:DM server heb kan ik al helemaal niet meer wachten. Ik vraag me alleen af; als je een server hebt of hij dan veel van de CPU zou nemen of niet al te veel. En hoeveel slots kan mta:dm aan? Ook 100 zoals sa:mp of maar 32 zoals mta:race?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

WOW!! Ik kan niet wachten! :puh:

Het ziet er echt geweldig uit! Ik begin steeds meer te twijfelen om San Andreas toch nog op de PC te komen om al dat moois zelf ook mee te maken :7 .KUTGW _O_ !

Doe het gewoon! Het is echt leuk op de PC! Vooral al vanwege MTA en SA-MP.

Bewerkt: door Wakkiegeslacht

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

euhm ik kijk hier juist op de mtasa pagina en blijkt dat die voorlopig niet actief is :o zouden ze mss een release geven :klap: hopelijk :puh:

ow nee gwn een nieuwe post :(

Bewerkt: door dendanny

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...