AlexdeJong123 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Wie weet nog een leuke site waar je mods skins en enz kunt vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Wie weet nog een leuke site waar je mods skins en enz kunt vinden? Dit begint zo langzamerhand een veel gestelde vragen te worden. Als je had gezocht met de zoekfunctie zou je ook al heel wat topics tegen zijn gekomen. Ik heb op Google voor je even wat gezocht. Hier vindt je de resultaten. Sites die een bezoekje zeker een keer waard zijn, zijn; GTAGarage en GTA-Downloads. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ok Ojah dit kwam ik zonet tegen met GTA VC + ik starte gta op + drukte op load game + koos een savegame uit + eerste stukje loaden ging goed + 2de stukje kwam dit ervoor Weet iemand een oplossing? ( Het komt alleen met laden voor ) Ik heb nog iets meer los kunnen krijgen van windows >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd, volgende keer de 'Edit'-knop gebruiken <<< Bewerkt: 25 december 2006 door AlexdeJong123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ok Ojah dit kwam ik zonet tegen met GTA VC + ik starte gta op + drukte op load game + koos een savegame uit + eerste stukje loaden ging goed + 2de stukje kwam dit ervoor Weet iemand een oplossing? ( Het komt alleen met laden voor ) Ik heb nog iets meer los kunnen krijgen van windows Heb je mods geinstalleerd? Dan zal het daar aan liggen. Deze foutmelding komt vaker voor, en meestal omdat er mods niet goed geinstalleerd zijn. Als je mods wilt installeren, zorg dan dat je >deze tutorial van Eclipse< goed volgt. Daarin word duidelijk stap voor stap uitgelegd hoe je de mods moet installeren. Veel succes! Bewerkt: 25 december 2006 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Het komt ook door mods Ik heb percies hetzelfde gedaan maar het probleem is er nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Als je de mods opnieuw installeert, dus goed volgens de tutorial, moet je natuurlijk eerst de fout geinstalleerde mods weg hebben. Installeer GTA Vice City gewoon opnieuw. Installeer daarna de mods. Werk precies volgens de tutorial. Een andere, misschien wel betere, oplossing voor auto mods (Dus geen skins, alleen auto's) is de GTA Mod Installer. Met dit programmaatje kun je heel makkelijk en snel mods installeren en deinstalleren in GTA Vice City en GTA III. Download het >hier<, van GTAinside.de. Succes met je mods! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.