deagle Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Hoi . Ik heb m'n PSP aan iemand verkocht en nu belde die meneer daarnet en zei dat , als hij een UMD in de schijflader steekt dat er op het schermpje komt " Schijf kan niet gelezen worden ". Ikzelf heb deze foutmelding nog nooit gehad , dus vind het uiterst raar! Hij heeft het ook geprobeer met andere UMD's maar allemaal geven ze dezelfde fout! Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en hoe is het opgelost geraakt ? Alvast bedankt! ! Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 in de prullenbak gooien Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dat is niet zo leuk. Ik ben even voor je gaan zoeken op het internet. Ik kwam op deze link uit. Hier staat een verhaal van iemand met hetzelfde probleem. Die had contact opgenomen met de Sony Helpdesk en die had die persoon een advies gegeven. Heeft diegene aan wie je de PSP zijn UMD's schoongemaakt met een zachte doek? Heb je trouwens nog garantie op de PSP? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dit topic hoort niet thuis in het Gadget Fora. Verplaatst naar Console & Beurzen Fora. Reageren
j0ry Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 ik weet hoe diet komt hij heeft het klepje van de psp waar de umd in moet heeft hij omgemaakt en daar in ziet iets en dat heeft hij omgedraait dat had ik ook hij moet hem gewoon trug zetten Reageren
deagle Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Alleszinds al allemaal bedankt! Colonel Cortez , bedankt maar het is niet dat probleem , me dunkt! Jory : Allereerst al bedankt voor het reageren maar kan je eens even uitleggen in AN hoe je dat doet ? Liefst in stappen . Reageren
j0ry Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Alleszinds al allemaal bedankt!Colonel Cortez , bedankt maar het is niet dat probleem , me dunkt! Jory : Allereerst al bedankt voor het reageren maar kan je eens even uitleggen in AN hoe je dat doet ? Liefst in stappen . 1.pak je psp doe de umd driver open 2.haal de umd eruit een doe het lich van je kamer aan dat die op de open umd driver schijnt 3.dan zie je zoon groot rontje 4.en daarnaa zie je zoon vierkant dingetje en dan paar keer van linkx naar recht schijfen 5.en dan ben je klaar Grtzz j0ry Reageren
deagle Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 We hebben dit geprobeerd maar zonder resultaat ... Wat moet je precies doen ? Een aantal keer van links naar rechts schuiven of eenmalig van link naar rechts schuiven? Reageren
j0ry Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 3x en dan zie je zoon soort touwtje moet je ff vershuifen Reageren
deagle Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dankuwel . Het is gelukt dankzij jOry! Reageren
j0ry Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dankuwel .Het is gelukt dankzij jOry! mooi zoo leuk dat het gelukt is ben wel blij anders moest je je geld tregven en kreeg jij een psp die geen umd's kon lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.