Jump to content

PSP Geeft Fout

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ;).

Ik heb m'n PSP aan iemand verkocht en nu belde die meneer daarnet en zei dat , als hij een UMD in de schijflader steekt dat er op het schermpje komt " Schijf kan niet gelezen worden ".

Ikzelf heb deze foutmelding nog nooit gehad , dus vind het uiterst raar!

Hij heeft het ook geprobeer met andere UMD's maar allemaal geven ze dezelfde fout!

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en hoe is het opgelost geraakt ?

Alvast bedankt! !

Geplaatst:

Dat is niet zo leuk. Ik ben even voor je gaan zoeken op het internet. Ik kwam op deze link uit. Hier staat een verhaal van iemand met hetzelfde probleem. Die had contact opgenomen met de Sony Helpdesk en die had die persoon een advies gegeven. Heeft diegene aan wie je de PSP zijn UMD's schoongemaakt met een zachte doek? Heb je trouwens nog garantie op de PSP?

Geplaatst:

ik weet hoe diet komt hij heeft het klepje van de psp waar de umd in moet heeft hij omgemaakt en daar in ziet iets en dat heeft hij omgedraait dat had ik ook hij moet hem gewoon trug zetten

Geplaatst:

Alleszinds al allemaal bedankt!

Colonel Cortez , bedankt maar het is niet dat probleem , me dunkt!

Jory :

Allereerst al bedankt voor het reageren maar kan je eens even uitleggen in AN hoe je dat doet ?

Liefst in stappen ;).

Geplaatst:
Alleszinds al allemaal bedankt!

Colonel Cortez , bedankt maar het is niet dat probleem , me dunkt!

Jory :

Allereerst al bedankt voor het reageren maar kan je eens even uitleggen in AN hoe je dat doet ?

Liefst in stappen ;).

1.pak je psp doe de umd driver open

2.haal de umd eruit een doe het lich van je kamer aan dat die op de open umd driver schijnt

3.dan zie je zoon groot rontje

4.en daarnaa zie je zoon vierkant dingetje en dan paar keer van linkx naar recht schijfen

5.en dan ben je klaar

Grtzz j0ry

Geplaatst:

We hebben dit geprobeerd maar zonder resultaat ...

Wat moet je precies doen ?

Een aantal keer van links naar rechts schuiven of eenmalig van link naar rechts schuiven?

Geplaatst:
Dankuwel ;).

Het is gelukt dankzij jOry!

mooi zoo leuk dat het gelukt is ben wel blij anders moest je je geld tregven en kreeg jij een psp die geen umd's kon lezen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...