Donald-Duck Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 ik doe steeds deze misie maar het lijkt wel of de auto niet kapot gaat, ik heb hem voor de ps2 dus ik kan geen savegame aanvraag doen weet iemand hoe je ze handig kan uitschakelen Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Het beste is als je de auto tussen een muur en jouw auto weet vast te zetten. Zorg dat je zelf ook kunt schieten. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ok bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Probeer niet vlak achter hun te rijden en laat soms het gas los dus niet stoppen voor elke auto. De beste plek vind ik zelf links achter ze. Probeer ook zelf drive-by's uit te voeren door naast hun te gaan rijden, op R2 drukken en vasthouden en dan op O of L1 te drukken. Bewerkt: 27 december 2006 door VWO-er Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Probeer niet vlak achter hun te rijden en laat soms het gas los dus niet stoppen voor elke auto. De beste plek vind ik zelf links achter ze. Probeer ook zelf drive-by's uit te voeren door naast hun te gaan rijden, op R1 drukken en vasthouden en dan op O te drukken. Een kleine aanvulling, schieten op de PS2 is met O of L1. R1 is voor de handrem, als je die de hele tijd wil gebruiken ben je uren bezig met die missie. Het is belangrijk om dichtbij de auto te rijden. Ik heb de auto klemgereden en ik liet Sweet, Ryder en Smoke het werk doen. Zelf hoef je niet veel te doen, dat kost alleen maar geld aan wapens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.