mervo Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Wie weet hoe je moet lowriden.? is zown missie met allemaal pijltjes maar ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken.. plzz message back fast!! Aiii Greetzzz >>> Door Dutchy3010: Denk aub aan de maximaal toegestane maten op het forum. Plaatje verkleind, graag in het vervolg via het forum uploaden.<<< Reageren
Bling Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Hey mervo, welkom op het forum! De knoppen die je moet gebruiken om te lowriden (op de PC) zijn de toetsen helemaal rechts op je toetsenbord. Hieronder een screen van de knoppen die je voor het lowriden moet gebruiken. Op de toetsen die je moet gebruiken staan ook pijltje op, die aangeven in welke richting je springt met je lowrider. Veel succes! (Klik voor vergroting) Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Zou ik je even mogen excuseren, je hebt daar een screen van een 'vreemde taal' San Andreas! Dat kan ik, noch iemand anders hier niet verstaan, maar goed het lowriden zelf is niet heel moeilijk. Je start deze missie en je gaat met jouw mannen naar de ontmoetingsplaats. Daar moet je jezelf bewijzen, leg zoveel mogelijk geld in dit kun je doen met de linker shift toets op de computer. Dan gaan onderaan pijltjes lopen. De 4 is <- de 6 is -> en de 8 is een ^ natuurlijk is 2 een pijltje naar onder en de 7 linksboven de 9 is rechtsboven en de 1 is linksonder dan is de 3 weer rechtsonder en dat allemaal van de Numpad; dat rechter cijfer vlak van het toetsenbord. Je moet snel en effectief reageren, als hij er net voor is of net op moet je er zo snel je kunt op drukken, zo verhoog je de punten en bij een goede hit is het ruim 50 punten waard. En soms zelfs hoger, dan wordt de tekst zelfs geel/goud, verder moet je goed oefenen. Je moet ook de numlock knop aanzetten natuurlijk anders werkt het niet, het geld dat je krijgt is de inzet maal 2 terug! Veel succes en mocht er nog iets wezen zeg het gerust! Reageren
mervo Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 aiiiit thnx man.. maare die vreemde taal komt omdat ik dat plaatje gewoon van google had geplakt Maar nu kan ik weer verder P'z OuT! ernaaar komt weer dat je moet lowriden maar dit keer gaat ie veel sneller. ik verlies telkens.. weet iemand een manier om te winnen >>> Door Dutchy3010: Dubbelposts samengevoegd. Graag in het vervolg de EDIT-knop gebruiken .<<< Reageren
Ophion Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb wel een idee. er is in sa een dans clubje waar je kan dansen ( ik weet niet hoe het het ^^ ) maar daar kun je met de pijltjes toetsen doen en dan ook met dat balkje . dan kan je even oefenen hoe dat balkje in elkaar zit . ( bijv hoe laat of hoe vroeg je moet drukken voordat hij in het cirkeltje staat ) Maar daar kan je 't ff proberen. Ps. ( wie weet de naam van dat "dans clubje" ? Groetjes jeroen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ernaaar komt weer dat je moet lowriden maar dit keer gaat ie veel sneller.ik verlies telkens.. weet iemand een manier om te winnen Als ik het goed begrijp heb je het over de missie 'Life's a Beach' en dat werkt inderdaad op hetzelfde principe als het dansen met de wagen, nu moet je echter zelf dansen en zoals je het wel verwacht, jij bent geen auto dus je moet in dit geval niet het numpad gebruiken, maar de gewone pijltoetsen, want er komen ook geen linksboven, rechtsboven, linksonder of rechtsonder in voor. Als er dus een pijltje naar boven gaat moet je snel op het pijltje naar boven klikken bij de pijltjes toetsen en dan snap je het natuurlijk wel verder. Verder moet je gewoon goed oefenen, want er is niet echt veel aan te snappen, je kunt wel de instellingen van je grafische kaart lager zetten zodat je beter kunt handelen en zo worden de dingen ook sneller doorgevoerd. Daarnaast kun je als het echt niet lukt je savegame aanvragen in het 'Savegame Aanvraag Forum'. Veel succes en mocht er nog wat wezen je weet me altijd te vinden! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) ernaaar komt weer dat je moet lowriden maar dit keer gaat ie veel sneller.ik verlies telkens.. weet iemand een manier om te winnen Bedoel je misschien de missie High Stakes, Low-Rider? Het is wel handig als je in het bericht de naam v/d missie gebruikt. De namen van alle missies kan je >hier< vinden. Voor die race moet je op de rechte stukken plankgas, rem op tijd bij bochten en neem de bochten 'rustig' want de meeste low-riders hebben veel last van overstuur of je haalt de bocht niet (vliegt uit de bocht). In het begin kan je de andere coureurs 'gebruiken' om de bochten makkelijker te nemen (aan de binnenkant) en natuurlijk oppassen voor (lantaarn)palen en overig verkeer. Wat betreft het verkeer kan je eventueel de cheat gebruiken dat er nauwelijks verkeer rijdt, ik weet niet op welk platform jij GTA:SA speelt maar >hier< kan je voor pc of console alle cheats vinden.succes Bewerkt: 26 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.