Caltson Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Hey, Als je in Bayside door een boot- raam kijkt richting verkeerstoren, zal je opmerken dat deze er niet staat. Ook ontbreken er andere gebouwen die bij de marine behoren, zoals enkele hangars. Ik heb dit opgemerkt door door het raam van een tropic (welk ook geen water doorlaat zien) kijken en dan zie je de verkeerstoren+ de hangars niet staan. Mischien kan dit raam enkele bleuprints onthullen van de oorspronkelijke vorm of is het gewoon een simpele bug/glitch? Greetz p.s. vanwege ik niet San Andreas op computer heb maar wel op ps2, is het niet mogelijk dat ik hier een foto kan neerplaatsen. Gelieve iemand dit te doen voor mij a.u.b Reageren
paul007 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ik denk eerder dat het een bug is. Hier 2 screens ervan. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dat is Los Santos op die screens, paul007. Hij heeft het over Bayside. Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Nou èn? Hier is het ook zo . Bewerkt: 26 december 2006 door VWO-er Reageren
Caltson Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik denk eerder dat het een bug is. Hier 2 screens ervan. Als je dus door een raam van een bepaald schip kijkt (zoals in dit geval de reefer) zie je dat er geen water wordt doorgelaten. Maar het laat dus ook niet de verkeerstoren en enkele hangars in bayside door. als de foto hierboven dus in bayside was getrokken terwijl hij door het raam naar bayside's verkeerstoren kijkt, zal er geen verkeerstoren of een hangar aanwezig geweest zijn. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.