Jump to content

Bayside originele vorm.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Als je in Bayside door een boot- raam kijkt richting verkeerstoren, zal je opmerken dat deze er niet staat.

Ook ontbreken er andere gebouwen die bij de marine behoren, zoals enkele hangars.

Ik heb dit opgemerkt door door het raam van een tropic (welk ook geen water doorlaat zien) kijken en dan zie je de verkeerstoren+ de hangars niet staan. Mischien kan dit raam enkele bleuprints onthullen van de oorspronkelijke vorm of is het gewoon een simpele bug/glitch?

Greetz

p.s. vanwege ik niet San Andreas op computer heb maar wel op ps2, is het niet mogelijk dat ik hier een foto kan neerplaatsen. Gelieve iemand dit te doen voor mij a.u.b

Geplaatst:
Ik denk eerder dat het een bug is. Hier 2 screens ervan.

Als je dus door een raam van een bepaald schip kijkt (zoals in dit geval de reefer) zie je dat er geen water wordt doorgelaten. Maar het laat dus ook niet de verkeerstoren en enkele hangars in bayside door.

als de foto hierboven dus in bayside was getrokken terwijl hij door het raam naar bayside's verkeerstoren kijkt, zal er geen verkeerstoren of een hangar aanwezig geweest zijn.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...