Jump to content

Sig happy new year 2007

Recommended Posts

Geplaatst:

aangezien ik alleen één kerstsig heb dacht ik laat ik er ook maar één maken voor oud & niew :)

Versie 1

sighappynewyear2007verst2.png

Versie2

sighappynewyear2zm2.png

Rate's en tips zijn welkom ;)

Groet gammie.

Geplaatst:

Die heb je leuk gemaakt ''gammie''. Heel erg origineel sigs te maken alleen voor nieuwjaar. Ik zal ze allebei becijferen, maar ze krijgen allebei hetzelfde cijfer, want ze lijken zoveel op elkaar.

Border: Geen.

Tekst: Ziet er goed uit, naam op de champagnefles is heel erg goed bedacht.

Achtergrond: Mooi, niet al te veel ''shit'' op.*

Render: Ik denk niet dat je die hebt.

Effecten: Die kleuren vind ik goed gedaan, ook de sterren zijn goed gelukt.

Kleuren: Zoals ik al zei, de kleuren heb je goed aan gewerkt. Ik vind ze er niet echt bij passen, maar ze zijn goed.

Extra's: De champagnefles met je naam erop, die is heel erg leuk.

Ik geef je een 9/10. Je hebt er veel werk aan besteed en het ziet er goed uit. Ik vind de kleuren er niet bij het nieuwjaar passen, maar ze zijn heel erg goed gelukt.

*: Als je maar geen signature net zoals Arjen ook met shit erop maakt!:schater:

Ga zo door, totdat je hoofd vol wordt van de goeie cijfers!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je rating Toni Capriono! :*D Alleen volgens jou heeft de sig geen ''render'' ? De render is toch de

Campagne fles met die kurk? (ik heb er niet veel verstand van dus ik kan er naast zitten.. :clown: )

Groet gammie :cya:

Edit: Nog meer rate's en tips? :)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

*Dubbelpost*

Ik kan niet met één rate overweg :clown: Wat ik ook nog graag wil weten welke versie het beste is: Versie 1 met de oranje rand om de fles en kurk of versie 2 zonder die oranje rand.

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Jha ik ken er niets van, maar ik zize wel dat die zonder dat oranje randje mooier is. :)

Ik heb hier al zeker 2min. aan het zoeken geweest naar het verschil ik zag het niet.

Geplaatst:
Jha ik ken er niets van, maar ik zize wel dat die zonder dat oranje randje mooier is. :)

Ik heb hier al zeker 2min. aan het zoeken geweest naar het verschil ik zag het niet.

Haha oke :puh: Bedankt, mijn keuze gaat ook meer uit naar versie 2 :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...