Jump to content

GTA:SA stopt opeens

Recommended Posts

Geplaatst:

Heejj..

Ik heb net voor kerst GTA:SA gehad. Installeren ging goed, totdat ik hem opstartte. Hij liet de 2 logo's zien, startte het filmpje, en na het filmpje viel GTA uit en kreeg ik weer mijn bureaublad. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb een Maxdata Eco 3100X laptop en GTA VC en GTA III heb ik er ook op staan en die doen het zeer goed. Ik heb ook de laatste versie van DirectX op mijn laptop gezet.

Alvast bedankt!

NxRs!

P.s, fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar allemaal!

Geplaatst:

Het is een erg raar probleem. Krijg je een soort foutmelding, of stopt hij er gewoon spontaan mee?

Als je een foutmelding krijgt, kun je daar dan een afbeelding van posten?

Wat jouw laptop allemaal kan weet ik niet precies. Maar je kunt je systeem zien door naar start -> uitvoeren te gaan. Typ daar: dxdiag Nu zie je wat voor systeem je hebt. Post de afbeeldingen daarvan, dan kunnen we zien of je systeem wel geschikt is voor GTA San Andreas. Want de systeem eisen voor III en VC zijn toch wel wat lager dan voor SA.

Geplaatst:

Ik heb nu voor me staan:

Processor: Intel Pentuim 4 CPU 2.4 GHz

Geheugen: 240 MB RAM

DirectX-versie: DirectX 9.0c

Geplaatst: (bewerkt)

Laat ik die nu al gevonden hebben:

Optische drive

DVD leessnelheid 8 x

Intern geheugen 256 MB

Schijf

Opslagcapaciteit 20 GB

Audiosysteem Stereo 16-bit

Geheugen video-adapter 64 MB

Edit: Je hebt 't zelf al gepost toen ik nog aan 't typen was, voor de hele lijst: http://www.topproduct.nl/hardware/notebook...ta%5D_info.html

Ik heb 1 kritiek punt: Het Intern-geheugen.

Kijk eigenlijk is het heel simpel, als San Andreas opstart gebruikt deze zoveel geheigen dat je PC in de knoop raakt en San Andreas aflsuit. GTA San Andreas heeft namelijk 256MB geheugen nodig, echter is het zo dat je met het draaien van andere software(anti-virus, Java en dat soort dingen) daar al heel wat van gebruikt. Zelfs met het aflsuiten van deze programma's zal San Andreas waarschijnlijk niet draaien maar dit is wel te proberen. Werkt het niet, wat ik vermoed, dan zal je een extra geheugenkaart moeten kopen. Ik weet alleen niet of de plaatsing hiervan wel zo gemakkelijk is voor een laptop. Ook zijn de prijzen relatief duurder dan voor een gewone PC.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst: (bewerkt)

Voordat je meer fysiek geheugen gaat kopen, zou je misschien eens kunnen proberen het virtueel geheugen wat aan te passen. Dit is in feite hetzelfde als het fysieke geheugen, alleen maakt dit gebruik van je harde schijf. Het is langzamer dan de fysieke versie, maar wellicht het proberen waard.

Voor een uitleg, check de bovenste link hier even, met name hoe je het wisselbestand moet vergroten.

(direct link doet het niet :? )

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...