gammie_ Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Beste leden, sinds kort heb ik met Sa als ik meerdere toetsen teglijk in houd dat hij eruit flitst en met een foutmelding komt en dat het programma zich heeft afgesloten. Je kunt dan kiezen uit ''raport verzenden'' en ''raport niet verzenden'' ik kies dus altijd ''niet verzenden'' daarna is hij dus helemaal afgesloten en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Net had ik het weer terwijl ik alleen: De W indrukte om te rijden en de H omdat ik aan het toeteren was toen gegeurde het.. Het gebeurd niet altijd als ik meerdere toetsen ingedrukt houd maar soms gebeurd het in eens Eigenlijk had ik dit probleem al een altijd maar nu lijkt het wel of het wat erger is..= ps: Specificaties voldoen aan de eisen van Sa. Nu het me te binnen schiet, kan het liggen aan krasjes op de cd? Alvast bedankt Groet gammie. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Het zou inderdaad aan een beschadigde DVD kunnen liggen. Maar dat lijkt mij niet de meest voor de hand liggende reden. Probeer eerst de volgende dingen eens: Verwijder gta_set uit Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Deinstalleer GTA San Andreas, en installeer hem daarna opnieuw. Installeer >deze patch<. Hij verhelpt een aantal bugs Maak je DVD voorzichtig schoon met een ligt vochtig, zacht en schoon doekje. Droog hem daarna weer af met een zacht en schoon doekje. Controleer je DVD op krassen. Als er echt grote beschadigingen op zitten, dan zit er niets anders op dan een nieuwe te halen in de winkel. Deze kosten gelukkig niet zo duur meer tegenwoordig, zo rond de €30,-. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Het zou inderdaad aan een beschadigde DVD kunnen liggen. Maar dat lijkt mij niet de meest voor de hand liggende reden. Probeer eerst de volgende dingen eens: Verwijder gta_set uit Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Deinstalleer GTA San Andreas, en installeer hem daarna opnieuw. Installeer >deze patch<. Hij verhelpt een aantal bugs Maak je DVD voorzichtig schoon met een ligt vochtig, zacht en schoon doekje. Droog hem daarna weer af met een zacht en schoon doekje. Controleer je DVD op krassen. Als er echt grote beschadigingen op zitten, dan zit er niets anders op dan een nieuwe te halen in de winkel. Deze kosten gelukkig niet zo duur meer tegenwoordig, zo rond de €30,-. Oke bedankt dat ga ik dan even proberen Maar ik wil nog één ding weten: Als ik gta_set verwijder kan het dan geen kwaad? Stel het ligt daar niet aan, gaat er dan niet iets verloren? Aangezien mijn pc gerepareerd is (nieuwe harde schijf ingezet) en een nieuwe windows op is gezet heb ik laatst Gta Sa erop nieuw op gezet dus denk niet dat het nodig is hem weer opniew te installeren? Groet gammie. Reageren
Gtwien Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Even een korte opmerking over die DVD die beschadigd kan zijn: als het nodig zou zijn een nieuwe DVD te kopen, kan je hem met een beetje geluk ook al voor €15 kopen. San Andreas is namelijk erg recent in prijs gezakt. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Oke bedankt dat ga ik dan even proberen Maar ik wil nog één ding weten: Als ik gta_set verwijder kan het dan geen kwaad? Stel het ligt daar niet aan, gaat er dan niet iets verloren? Aangezien mijn pc gerepareerd is (nieuwe harde schijf ingezet) en een nieuwe windows op is gezet heb ik laatst Gta Sa erop nieuw op gezet dus denk niet dat het nodig is hem weer opniew te installeren?Groet gammie. Nee, gta_set verwijderen kan absoluut geen kwaad. Dit bestand is eigenlijk je eigen gemaakte settings. Alle toetsenbord, beeldscherm en muis e.d. settings zijn weer standaard. Dit is een mogelijke oplossing, omdat er misschien een instelling was gebruikt die niet werkte met jouw computer. Misschien dat je hierna de toetsen opnieuw moet instellen, omdat jij de standaard controls niet lekker vind om te spelen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Nee, gta_set verwijderen kan absoluut geen kwaad. Dit bestand is eigenlijk je eigen gemaakte settings. Alle toetsenbord, beeldscherm en muis e.d. settings zijn weer standaard. Dit is een mogelijke oplossing, omdat er misschien een instelling was gebruikt die niet werkte met jouw computer. Misschien dat je hierna de toetsen opnieuw moet instellen, omdat jij de standaard controls niet lekker vind om te spelen. Oke bedankt De instellingen van de toetsen is niet zo erg een probleem, ik heb gewoon de instellingen zoals ze in het spel al zaten. Groet gammie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.