Jump to content

catalina Small Town Bank

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,

Als ik die missie ga doen lukt het me niet om ze allevier onderschot te blijven houden....

Want als er dan eentje schiet schiet ik hem dood maar dan moet ik die kluisjes openmaken.

als ik er dan nog maar 1 moet staat catalina bij dat kluisje en als ik dan zo'n zakje neerleg en laat ontploffen gaat zij dus ook dood en is de missie failed.

hoe moet ik dit oplossen want zo kom ik niet verder.....

alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een deel van de missies van Catalina inderdaad; Je moet niet een Satchel Charge bij de geldautomaten zetten; deze moet je gewoon met een sterk wapen overhoop knallen. Dan zal je op de grond een geld biljet zien, deze kun je oppakken en als je dat gedaan hebt zal Catalina de deur overhoop knallen met een shotgun; je rent via de achterdeur naar buiten en je schiet de agenten die je om het leven willen brengen neer! Stap dan op de motor en probeer te ontkomen aan de politie; als dat gelukt is rijdt je terug naar Catalina haar huis en dan kan je, of verder gaan met de huidige missies van Catalina of verder gaan met de andere missies als die al vrij gespeeld zijn. Ik wens je in ieder geval veel succes, en mocht er nog wat wezen je kunt het altijd zeggen. Ook wil ik nog even van de situatie gebruik maken; Ik wens je een prettige kerst en een gelukkig nieuw jaar!

Edit: Ik had de verkeerde missie van Catalina in gedachten, Preddy bedankt voor het melden!

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...