Jump to content

FBI Truck heo krijg ik die

Recommended Posts

Geplaatst:

Eigenschappen Uitvoeringen GTA

Naam FBI Truck FBI Truck (GTA SA) GTA San Andreas

Voertuig Auto

Soort FBI wagen

Gebaseerd op Onbekend

Zitplaatsen 4

Vindplaats Geen

Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers.

het een een mooie truck alleen de woorden

Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers. snap ik niet en ik wil deze truck graag hebben eht een een keimooi ding :klap:

Geplaatst: (bewerkt)
Eigenschappen Uitvoeringen GTA

Naam FBI Truck FBI Truck (GTA SA) GTA San Andreas

Voertuig Auto

Soort FBI wagen

Gebaseerd op Onbekend

Zitplaatsen 4

Vindplaats Geen

Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers.

het een een mooie truck alleen de woorden

Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers. snap ik niet en ik wil deze truck graag hebben eht een een keimooi ding :klap:

Je kan deze truck niet zomaar in het spel krijgen, maar wel met behulp van trainers / mods, zoals je zelf ook al zei. Trainers / mods zijn bestanden die je kunt downloaden, en in GTA San Andreas kunt zetten. Ze voegen iets toe aan het spel, of veranderen iets. Je hebt bijvoorbeeld een mod, dat een bepaalde auto in een Ferrari verandert. Zo heb trainers / mods voor werkelijk van alles en nog wat, je kunt het zo gek nog niet bedenken of je hebt er wel een trainer / mod voor. Nou zijn er ook verschillende trainers waarmee je voertuigen kunt spawnen. Dat werkt als volgt: Met een paar drukken op de knop, staat voor jou neus het voertuig dat je gekozen hebt. In dit geval zou dat dus de FBI truck zijn. :) Een trainer waarmee je dit (en nog veel meer) kan doen, is de N00bmode V2.0. Je kunt met deze trainer allerlei leuke dingen, zoals voertuigen spawnen waar en wanneer je maar wilt, wapens spawnen waar en wanneer je maar wilt, zoveel homies spawnen als je maar wilt, die bovendien ook nog eens het door jou gekozen wapen dragen, turbo inschakelen, en nog véél meer. Als je meer informatie over deze trainer wilt, neem je hier maar eens een kijkje: Klik. Hier kun je hem overigens ook downloaden. Als je hem gaat installeren, moet je wel even de ReadMe lezen die erbij zit, daar staat in welke bestanden je moet back-uppen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. :)

EDIT: Hier heb je een videotje waarop je ziet hoe makkelijk je met de N00bmode V2.0 aan een FBI Truck kunt komen:

n00bmodev20sb4.gif

(het kan zijn dat hij even moet laden)

EDIT 2:

nou het is op de ps2

Oh, je hebt GTA San Andreas dus voor op de PS2... Tja, dan gaat het moeilijk worden. Je hebt iets waarmee het kan, dat heet ARMAX. Dat is iets, waarmee je allerlei dingen kan doen met GTA San Andreas (en volgens mij ook andere spellen, maar dat weet ik niet zeker). Het nadeel: ARMAX kost wel wat. Als ik me niet vergis kost ARMAX rond de €30,-. Meer informatie kan ik je er helaas niet over geven, ik heb ARMAX zelf niet. Misschien dat iemand anders je hiermee verder kan helpen. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

nou het is op de ps2

nou het is op de ps2

maar dat si opd e pc ik heb hem op de ps2 gta san andreas

is er iemand die me daarmee kan hlpen die fbi truck op de ps2 8)

>>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd. Gebruik de EDIT-knop. Dit is je laatste waarschuwing.<<<

Geplaatst:
is er iemand die me daarmee kan hlpen die fbi truck op de ps2 8)
dubbelposten mag niet en 3dubbel zeker niet! maar hij heeft ookal uitgelegd hoe dat moet op de ps2 dus lees het nog maar eens.
Geplaatst:

ik ben lang niet online geweest en daar heb ik spijt van want gta the best

ok ik heb een vraag

ik snap niks van mods waar moet je mods plaatzen en dat soort ding

kan iemand mij goed uitleggen hoe mods werken ??? :?:?

:bier::bier:

gelukkig nieuw jaar iedereen

Geplaatst:

Kijk moody, hier heb je een forum dat speciaal over GTA modificaties gaat: GTA Modding Help

Na dat je de zoekfunctie hebt gebruikt en niets hebt gevonden kan je daar het goede subforum uitkiezen, een topic aan maken, en duidelijk je vraag vermelden.

Geplaatst:
ik heb de mod geinstaleert

maar als ik een save game open

dan sluit het spel

Je hebt niet toevallig V2 van GTA? Dat betekent dat je niet met mods en/of online kan spelen. Om dat te kunnen heb je V1 nodig. Door »deze« patch te instaleren krijg je V1, en kan je dus met mods gaan spelen.

Heb je al wel V1 dan denk ik dat je of de mod niet goed hebt geïnstaleerd, of er is iets mis met de mod zelf. Als je back-ups hebt gemaakt kan je alles weer ongedaan maken.

Je bedoelt dat je een Savegame hebt gedownload en als je die Savegame laadt, dat San Andreas afsluit?

Dan zou de Savegame corrupt zijn en dat betekent dat je het bestand net zo goed kan weggooien.

Savegames moet je in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten. Maar dat wist je al vast.

edit

Of heb je een FBI Truck bestand vervangen met een normaal bestand. In ieder geval, verander het bestand terug naar de oude en dan zou SA het weer moeten doen.

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:
ik heb de mod geinstaleert

maar als ik een save game open

dan sluit het spel

Je hebt niet toevallig V2 van GTA? Dat betekent dat je niet met mods en/of online kan spelen. Om dat te kunnen heb je V1 nodig. Door »deze« patch te instaleren krijg je V1, en kan je dus met mods gaan spelen.

Heb je al wel V1 dan denk ik dat je of de mod niet goed hebt geïnstaleerd, of er is iets mis met de mod zelf. Als je back-ups hebt gemaakt kan je alles weer ongedaan maken.

Je bedoelt dat je een Savegame hebt gedownload en als je die Savegame laadt, dat San Andreas afsluit?

Dan zou de Savegame corrupt zijn en dat betekent dat je het bestand net zo goed kan weggooien.

Savegames moet je in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten. Maar dat wist je al vast.

edit

Of heb je een FBI Truck bestand vervangen met een normaal bestand. In ieder geval, verander het bestand terug naar de oude en dan zou SA het weer moeten doen.

Wat ook nog zou kunnen, is dat je een mod hebt gedownload en geïnstalleerd, waarbij je geen oude savegames kan openen. Jij doet dan niks verkeerd, en de mod is ook gewoon goed. De N00bmode V2.0 is hier een goed voorbeeld van. De N00bmode V2.0 is een prima mod, gemaakt door zeer goede modders. Maar toch moet je bij deze mod een 'New Game' starten, je kan er helaas geen oude savegames (waarbij je nog had opgeslagen voordat je de mod had geïnstalleerd) mee spelen. Maar, als je met (bijvoorbeeld) de N00bmode V2.0 eenmaal een 'New Game' bent begonnen, kun je gewoon opslaan. De volgende keer dat je dan weer GTA San Andreas met (bijvoorbeeld) de N00bmode V2.0 speelt, kun je deze savegame gewoon laden, en erop verder spelen. Maar je kunt dus niet een savegame laden met (bijvoorbeeld) de N00bmode V2.0, waarbij je had opgeslagen voordat je deze mod had geïnstalleerd. Als ik me niet vergis (zeg het maar als ik het mis heb), moet je bij alle mods waarbij je de script.img en de main.scm (in de map C: / Program Files / Rockstar Games / GTA San Andreas / data / script), een 'New Game' starten. Met deze mods kun je geen savegame laden waarbij je had opgeslagen voordat je de mod geïnstalleerd had.

Dus mijn tip: Zorg dat je de mod op de juiste wijze geïnstalleerd hebt, en start GTA San Andreas op. Klik op 'Start Game':

startgamenl6.png

Klik vervolgens op 'New Game':

newgamefx9.png

Als hij nu gewoon succesvol een nieuw spel begint, is er niks mis met de mod. Dan is het gewoon een prima werkende mod, waarmee je helaas geen savegames kan laden van toen je de mod nog niet geïnstalleerd had.

Als hij ook een foutmelding geeft als je een 'New Game' start, zou er inderdaad wat mis kunnen zijn met de mod. Of je hebt de verkeerde versie van GTA San Andreas. In dat geval, raad ik je aan om de post hierboven, van -Matthijs-, nog eens goed te lezen.

Heel veel succes. :)

Geplaatst:

ok hij doet het maar ik kan niet verder bij missie drive-tru

als ik bij dat filmpje kom waar CJ SWEET BIG SMOKE RYDER in de auto bij de drive-tru komt

dat sluit het spel sig en staat er niet verzenden of verzenden kan iemand mij helpen :engel::schater:

Geplaatst:

als ik bij dat filmpje kom waar CJ SWEET BIG SMOKE RYDER in de auto bij de drive-tru komt

dat sluit het spel sig en staat er niet verzenden of verzenden kan iemand mij helpen :engel::schater:

Ik heb hier wel een simpele oplossing voor. Download een missie die erna komt. Zo hoef je die missie niet meer te doen.

Als je V1 hebt kan je hier savegames vandaan halen:

Je moet hier steeds de missie downloaden die als laatst voltooid is, je moet dus de missie 'Drive-thru' downloaden.

Als je niet weet welke versie je hebt kan je het best gewoon even van elke site een savegame uitpoberen, in ieder geval één van de twee doet het.

Anders kan je de missie ook laten doen in het savegame-aanvraag forum.

Het zou al een stuk helpen als je even vertelt welke mod je hebt. :) Dan kan ik bijvoorbeeld kijken of er een savegame bestaat van die mod, waarbij de missie Drive-thru al gedaan is. Of ik download zelf even die mod, en jij upload hier je savegame. Dan ga ik even kijken of ik misschien geen last heb van die bug dat het spel afsluit. Zo nee, dan speel ik de missie Drive-thru even voor je uit.

Dus, als je wilt, kun je deze 2 dingen even doen:

- Vertellen welke mod je geïnstalleerd hebt.

- Je savegame uploaden, zodat ik even kan kijken of ik hem wel uit kan spelen.

Savegame uploaden doe je zo:

Eerst ga je kijken in welk slot je savegame staat. Een slot is zeg maar de plaats waar de savegame staat. Dit klinkt een beetje vaag, dus heb ik even een plaatje gemaakt:

slotsag0.png

Stel dat jouw savegame dus de bovenste in de lijst is, dan staat die savegame in slot 1. Staat jouw savegame op de tweede plek van de lijst, dan staat die savegame in slot 2. Enzovoort. Oke, je weet nu in welk slot je savegame staat. Nu ga je de savegame uploaden. Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover:

uploadendg4.png

Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map als het goed is deze bestanden staan: GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Dat zijn de savegames. Hoe weet jij nou welke savegame je moet uploaden? Dat is heel simpel:

Staat je savegame in Slot 1? Dan upload je GTASAsf1.b

Staat je savegame in Slot 2? Dan upload je GTASAsf2.b

Staat je savegame in Slot 3? Dan upload je GTASAsf3.b

Staat je savegame in Slot 4? Dan upload je GTASAsf4.b

Staat je savegame in Slot 5? Dan upload je GTASAsf5.b

Staat je savegame in Slot 6? Dan upload je GTASAsf6.b

Staat je savegame in Slot 7? Dan upload je GTASAsf7.b

Staat je savegame in Slot 8? Dan upload je GTASAsf8.b

Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen:

uploaden2ba7.png

Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent.

EDIT: -Matthijs-, aan http://vladimir.skach.cz/sanandreas/ heeft hij niks, en aan het savegame topic ook niet. Hij heeft namelijk, zoals hij zei, een mod geïnstalleerd, eentje waarbij je een New Game moest starten (geloof ik). Hij kan dus geen savegame downloaden die zonder die mod gedaan is.

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...