_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) m'n allereerste sign :$ Edit: @Mazzeltje sorry dat ik in 't verkeerde forum zat, ik wilde 'm ook niet showen of zo, ik had de link even nodig voor m'n sign. Bewerkt: 25 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
j0ry Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 is wel cool man mooi gemaakt ik zou het niet kunne Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Dit Topic hoort niet thuis in het Onzin fora maar in het GFX Fora. Bij deze dus verplaatst. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ok, nu die dan toch van "onzin" in de "showroom" is terecht gekomen wil ik ook graag weten wat andere ervan vinden . Wil er wel bij opmerken dat ik geen uitgebreid programma heb zoals photoshop en dat ik paint gebruikt heb om een screenshot te verkleinen naar de hierop-het-forum-gewenste-maximale-formaat en dat ik een vrij te downloaden editor heb binnengehaald om van 2 plaatjes dit resultaat te krijgen. Eigenlijk 'n kwestie van plakken en knippen. Als men 'n cijfer wil geven vind ik dat prima, ook opbouwende kritiek en tips zijn welkom . @Mazzeltje: zie edit 1ste bericht. Edit: Tekst verdwijnt soms omdat 't 'n gif-animatie is Tut is naar mijn weten afgeleid van 't werkwoord tutten (o.a. dames die met make-up aan 't tutten zijn), maar wat bedoelen "jullie" met tut? Bewerkt: 25 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
60000_1485553405 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 De tekst is niet zo duidelijk. Je had beter de font gedownt inplaats van die afbeelding te gebruiken. Je had ook wat meer werk in je achtergrond kunnen steken. CJ is niet zo duidelijk. Je kan ook een border aanbrengen op je sig. Je zou beter enkele tut's uit proberen... En ik zie net dat je tekst soms verdwijnt... Kan dat? Ik heef je 65% omdat het je eerste sig is. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Op zich is het leuk bedacht met CJ in het midden. Alleen is hij wat donker. Daar kun je verandering in aanbrengen door middel van Photoshop: Image - Adjustments - Brightness/Contrast. Als je dan wat met die pijltjes gaat spelen krijg je vanzelf de goede 'brightness' eruit. Het GTA:SA logo lijkt wel mooi, maar dat je daar 2 van hebt is wat minder. En als je die twee toch wilt houden, kan je ze beter wat verkleinen. Oja, probeer ook een randje om je signature te maken. Dat is niet zo moeilijk. Maak een nieuwe layer aan [Ctrl+Shift+N], druk op [Ctrl+A] (alles selecteren). En zet dan de settings als volgt: Succes. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik vind hem een beetje eentonig. Je hebt gewoon het ''Grand Theft Auto San Andreas'' in de originele lettertype van de game twee keer op een plaatje geplakt, daarna CJ erop, een beetje te donker, maarja, en klaar. Ik zal als ik jou was een keer GTA San Andreas erop zetten, je naam, CJ, en een paar mooi effecten erin en je hebt wat leuks. Het is je eerste, ik geef je een 5,5, om je daarvoor te matsen. Als je photoshop heb, gebruik hem goed, het is slimmer om wat meer tijd aan te besteden, dan om een beeje makkelijk te gaan plakken. Reageren
60000_1485553405 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Edit: Tekst verdwijnt soms omdat 't 'n gif-animatie is *1 Tut is naar mijn weten afgeleid van 't werkwoord tutten (o.a. dames die met make-up aan 't tutten zijn), maar wat bedoelen "jullie" met tut?*2 *1: Ik weet wel dat het een GIF-bestand is, maar het kon ook een ongeluk zijn dat dat de bedoeling was. *2: Tut is een afkorting voor "tutorial". Kan je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.