Jump to content

Jetpack

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen,

De cheat om een Jetpack te krijgen is nu bekend:

L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, right

na lang knutselen met de conntroller is het me gelukt!

Have fun!

PAS OP! niet opslaan als je de Jetpack cheat hebt gedaan! dan kan je het spel niet meer 100% uitspelen!

TIP! je saved hem op een andere save, dus 1 normaal en 1 met cheats ;) )

Bewerkt: door Vayne
Geplaatst:

jij heb mijn cheat gepikt en nu zeg je dat jij hem heb gevonden ik heb hem gevonden samen met EXA !!! :angry:

Geplaatst: (bewerkt)
jij heb mijn cheat gepikt en nu zeg je dat jij hem heb gevonden ik heb hem gevonden samen met EXA !!! :angry:

Hehe!! ff rustig man!!!

ik heb gister avond tot half 2 zitten kloten met die controller om dit uittevinden :angry:

beschuldig mij niet van pikken :( :angry:

btw, mooi gepikte avatar maat <_<

Bewerkt: door Vayne
Geplaatst:

sorry, ik had hem gister ook gevonden. was ook een beetje aan het klote en alles aan het opschrijven! sorry!sorry!sorry! :unsure:

Geplaatst:

Kunnen we ook gewoon lekker ontopic blijven, en niet als 2 viswijfen gaan ruzieën wie hem nou ontdekt heeft. :rolleyes:

Geplaatst:
sorry, ik had hem gister ook gevonden. was ook een beetje aan het klote en alles aan het opschrijven! sorry!sorry!sorry! :unsure:

oke dan ist goed,.. hmpf <_<

tis goed ;):)

Geplaatst:
Ik heb mijn avater van een andere avater site. B)

ik heb hem van een gast die een bewegende acatar had en er een screen van gemaakt toen hij op dit plaatje kwam :lol: :puh:

Geplaatst:

ja jammergenoeg is de pret er al af van mij kheb hem al een paar dagen de jetpack (missies) ;)

ik vind dat ie te traag gaat, eerder een stads-wandel-pak dan loop je lekker rap

Geplaatst:

ff denken...

als de jetpack cheat bestaat,dan is het best mogelijk dat er nog een hele hoop nieuwe cheats zijn die R* niet gaf...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...