Vayne Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) Hey iedereen, De cheat om een Jetpack te krijgen is nu bekend: L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, right na lang knutselen met de conntroller is het me gelukt! Have fun! PAS OP! niet opslaan als je de Jetpack cheat hebt gedaan! dan kan je het spel niet meer 100% uitspelen! TIP! je saved hem op een andere save, dus 1 normaal en 1 met cheats ) Bewerkt: 15 november 2004 door Vayne Reageren
jojogta3 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 vet werkt ie echt ik ga hem meteen proberen Reageren
gta_sucker Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 jij heb mijn cheat gepikt en nu zeg je dat jij hem heb gevonden ik heb hem gevonden samen met EXA !!! :angry: Reageren
Vayne Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) jij heb mijn cheat gepikt en nu zeg je dat jij hem heb gevonden ik heb hem gevonden samen met EXA !!! :angry: Hehe!! ff rustig man!!! ik heb gister avond tot half 2 zitten kloten met die controller om dit uittevinden :angry: beschuldig mij niet van pikken :angry: btw, mooi gepikte avatar maat <_< Bewerkt: 14 november 2004 door Vayne Reageren
gta_sucker Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 sorry, ik had hem gister ook gevonden. was ook een beetje aan het klote en alles aan het opschrijven! sorry!sorry!sorry! :unsure: Reageren
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Kunnen we ook gewoon lekker ontopic blijven, en niet als 2 viswijfen gaan ruzieën wie hem nou ontdekt heeft. :rolleyes: Reageren
Vayne Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2004 sorry, ik had hem gister ook gevonden. was ook een beetje aan het klote en alles aan het opschrijven! sorry!sorry!sorry! :unsure: oke dan ist goed,.. hmpf <_< tis goed Reageren
gta_sucker Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Ik heb mijn avater van een andere avater site. B) Reageren
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Ontopic of ik ga het anders aanpakken. Over die avatar, hij heeft dezelfde URL als die van Vayne, dus niet lullen. Reageren
Vayne Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Ik heb mijn avater van een andere avater site. B) ik heb hem van een gast die een bewegende acatar had en er een screen van gemaakt toen hij op dit plaatje kwam :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Dit is dus echt de laatste waarschuwing! <_< Reageren
gta_sucker Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 die jetpack cheat is alsnog cool! Reageren
pottevijn Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 ja jammergenoeg is de pret er al af van mij kheb hem al een paar dagen de jetpack (missies) ik vind dat ie te traag gaat, eerder een stads-wandel-pak dan loop je lekker rap Reageren
Ironfist Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 ff denken... als de jetpack cheat bestaat,dan is het best mogelijk dat er nog een hele hoop nieuwe cheats zijn die R* niet gaf... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.