60000_1485553405 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ik wou vandaag enkele sigs maken maar ben tot mijn grote verbasing maar aan 1 geraakt. Dus ik hoop dat hij goed is. v1: v2: De render: Render Bewerkt: 26 december 2006 door †SAW† Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Dat heb je heel erg leuk gedaan. Ik ga je signature even becijferen, verwacht maar een hoog cijfer, want ik vind hem heel erg mooi. Dat balke onder je naam staat denk ik niet op de goeie plaats, die ad ik op je naam gezet. Dat is één minpuntje, verder kan ik niks eraan toevoegen. Border: Niet al te dik, mooi gemaakt dus. Tekst: Klein en fijn, je kunt hem goed zien, met twee kruizen erbij, heel mooi gedaan. Achtergrond: Heel goed gedaan, goeie kleuren, goeie render, je hebt ze zo bij elkaar gedaan dat ze goed passen. Render: Leuke en goeie render. Effecten: Niet veel, maar wel een beetje, ik snap niet wat dat blauwe balkje onder je naam doet. Kleuren: Heel erg origineel gecombineerd. Extra's: Geen. Je hebt ''haar'' heel erg origineel gemaakt, de kleuren leuk gecombineerd en niet al te groot plaatje van gemaakt. Alleen dat balkje is een minpuntje, maar iedereen vergeet weleens wat. Een 8,9/10 Ga zo door! Reageren
60000_1485553405 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Dat heb je heel erg leuk gedaan. Ik ga je signature even becijferen, verwacht maar een hoog cijfer, want ik vind hem heel erg mooi. Dat balke onder je naam staat denk ik niet op de goeie plaats, die ad ik op je naam gezet. Dat is één minpuntje, verder kan ik niks eraan toevoegen.Border: Niet al te dik, mooi gemaakt dus. Tekst: Klein en fijn, je kunt hem goed zien, met twee kruizen erbij, heel mooi gedaan. Achtergrond: Heel goed gedaan, goeie kleuren, goeie render, je hebt ze zo bij elkaar gedaan dat ze goed passen. Render: Leuke en goeie render. Effecten: Niet veel, maar wel een beetje, ik snap niet wat dat blauwe balkje onder je naam doet. Kleuren: Heel erg origineel gecombineerd. Extra's: Geen. Je hebt ''haar'' heel erg origineel gemaakt, de kleuren leuk gecombineerd en niet al te groot plaatje van gemaakt. Alleen dat balkje is een minpuntje, maar iedereen vergeet weleens wat. Een 8,9/10 Ga zo door! Ik heb mijn sig aangepast... Hope you like it... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) De signature is zeer goed...Alles staat mooi geplaatst.De border is mooi de pixeldinges is ook heel goed. Mooie brushes gebruikt...ik weet er niet veel over te typen dus dat betekend dat hij heel goed is. rate: 9,6/10 Border:mooi en origineel. Tekst: Marginaal goed zeker met de kruisjes. Achtergrond: Heel goed gedaan met die pixeldinges. Render: Erg mooi ingeblend ofzo. Effecten: Mooie brushes en lens flare. Kleuren: Ik zie de kleuren dat je de van de render gebruikt. IB @hieronder Ik zat naast je SAW Bewerkt: 26 december 2006 door ICE BANANA Reageren
60000_1485553405 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 @Toni Caprioni: Die blauwe balk was eigenlijk mijn bedoeling niet. Dus heb ik hem maar proberen te verwijderen. En bedankt voor je rate. @ICE BANANA: Bedankt voor je rate. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.