Jump to content

Installatie fout

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik gta San Andreas wil instaleren krijg ik deze fout melding :

Q:\audio\streams\hm

Wat moet ik doen want ik word er ziek van :ch:

Geplaatst:

Als ik heel eerlijk moet zijn weet ik uit jouw beschrijving niet echt veel moois te snappen, maar ik ga wat mogelijke oorzaken opnoemen, dus het zou ook helemaal nergens op kunnen slaan van jouw gedachten bij dit probleem, dus als je wat meer informatie geeft kan ik er misschien nog wat van maken, maar laten we beginnen met het opsporen van een mogelijk probleem. Het zou kunnen wezen dat de DVD vol krassen staat; dit kan wezen doordat je er iets mee gedaan hebt dat niet hoort, je kan de krassen enigzins verzachten met een zachte katoenen doek met een klein beetje lauw water erop. Wrijf in de richting van binnen naar buiten, anders ga je in de groeven van de dvd mee, en dan zou je eventueel iets kunnen beschadigen. Verder zou ik niet een directe aanleiding kunnen weten, of er moet concreet iets mis zijn met je computer, probeer dan ook op een ander account het te installeren, misschien kan het ook nog aan je DVD-station liggen, dan zou je dus het in een ander station kunnen proberen, maar wat me makkelijker lijkt is dat je het even probeert in een andere computer, als het er dan nog is dan zou je kunnen gaan denken aan een probleem zelf op de schijf. Verder is het allemaal een beetje onduidelijk dus ik zou niet echt weten wat het zou moeten wezen, ik wens je naast dit veel succes en mocht er nog wat wezen je kunt me altijd roepen, ook nog fijne kerstdagen toegewenst!

Geplaatst:

Ja ik heb mijn cd bekeken en het bestand staat er niet op...

Dus ik denk dat mijn CD te beschadigt is.

Maar toch bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...