Jump to content

gta 4 op ps3 wie koopt ps3


diamond

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diamond

    4

  • Piet-Herr

    3

  • Boris H.

    2

  • Sdajafol

    2

Klopt!

Maar toch wil ik even vermelden dat GTA IV op de PS3 het mooist wordt.

De PS3 heeft net iets betere graphics dan de X360.

En van de computer weten we niet eens of die daar wel op uitkomt.

Dus ik koop hem op de PS3. Is wel hard sparen maar ik heb al 525 euro bij elkaar :D .

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

waar haal je dat vandaan??

kijk eens naar de PS3- shooter Resistance : fall of men, en check gears of war... dan weet je precies welke mooier is...

de PS3 hoeft helemaal niet mooier te zijn, ik gok dat ze even mooi worden,

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gebruiken ze beide dezelfde graphics, en in dat geval worden ze even mooi. En vaak is het ook een mening op welke console iets het mooist is. En voor mij gaat het er niet alleen om of het er goed uit ziet, maar ook dat het goed speelt :Y

Als GTA4 niet op de pc uitkomt, koop ik GTA4 voor de PS3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

waar haal je dat vandaan??

kijk eens naar de PS3- shooter Resistance : fall of men, en check gears of war... dan weet je precies welke mooier is...

de PS3 hoeft helemaal niet mooier te zijn, ik gok dat ze even mooi worden,

hebik eleze enop www.bol.com kan je hem reserveren voor 599 euro

Link to comment
Delen op andere websites

Toch even naast het 'Waar word gta IV het mooiste op?' topic reageren...

Veel verschil tussen de PS3 en de X360 zal er niet zitten, het verschil is dat de PS3 de Full HD (1024p) ondersteund en de X360 een iets 'mindere' vorm van HD, namelijk 786p (Dacht ik, iig in de 780) gebruikt, maarja, de meeste HD tv's zijn momenteel toch nog geen 1024p, dus je zal dik 2000 euro neer moeten tellen om het verschil te zien, en dan nog zal het volgensmij niet gigantisch veel uit maken.

-Sdajafol

Link to comment
Delen op andere websites

Toch even naast het 'Waar word gta IV het mooiste op?' topic reageren...

Veel verschil tussen de PS3 en de X360 zal er niet zitten, het verschil is dat de PS3 de Full HD (1024p) ondersteund en de X360 een iets 'mindere' vorm van HD, namelijk 786p (Dacht ik, iig in de 780) gebruikt, maarja, de meeste HD tv's zijn momenteel toch nog geen 1024p, dus je zal dik 2000 euro neer moeten tellen om het verschil te zien, en dan nog zal het volgensmij niet gigantisch veel uit maken.

-Sdajafol

Tja maar het gaat toch niet alleen om de graphics, ook om hoe lekker ze spelen. Als de PS3 nou mooie graphics heeft maar bagger is in het spelen ervan, zou ik voor de XBox360 gaan. Ik vind sowieso de XBox controller wel lekker spelen, maar wie weet komen er wel meerde controllers uit voor de PS3.

Mvg, Tunix

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een PS3 voor die prijs wil mag je een aardige tijd wachten, want reken er maar niet op dat Sony het eerste jaar de prijs laat dalen...

@Tunix, dat is zo, en ik moet zeggen dat ik mijn twijfels heb over de nieuwe controller van de PS3 (bewegings sensor net als bij de Wii), omdat het een gewone ps2 controller is met movement sensors, en ik weet niet hoe dat gaat spelen (op de Wii speelt het top, maar daar worden die games speciaal voor gemaakt), maargoed, ik denk dat we daar later wel eens achter komen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV komt denk ik niet op de PC uit

Heb je misschien hier een bron voor? GTA IV komt wel zeker voor de PC uit. De PC kan hem heus wel aan hoor. Ik vind een PS3 veels te duur dus ik koop hem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...