Jump to content

gta 4 op ps3 wie koopt ps3


diamond

Recommended Posts

GTAIV komt denk ik niet op de PC uit

Heb je misschien hier een bron voor? GTA IV komt wel zeker voor de PC uit. De PC kan hem heus wel aan hoor. Ik vind een PS3 veels te duur dus ik koop hem niet.

Als je al een goede PC hebt = koop Vista en DX10, dan kan je alle spellen aan die te zwaar zijn voor PS3 (om over Xdoosrondje al helemaal niet te praten)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diamond

    4

  • Piet-Herr

    3

  • Boris H.

    2

  • Sdajafol

    2

gta4 is wel mooier op de ps3 alleen als je een hd tv hebt anders word het even mooi als een xbox360 maar als het goed is komt er een update voor de x box waardoor de beelden ook mooier worden maar dan heb je ook een hd tv nodig. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV komt denk ik niet op de PC uit

Heb je misschien hier een bron voor? GTA IV komt wel zeker voor de PC uit. De PC kan hem heus wel aan hoor. Ik vind een PS3 veels te duur dus ik koop hem niet.

Als je al een goede PC hebt = koop Vista en DX10, dan kan je alle spellen aan die te zwaar zijn voor PS3 (om over Xdoosrondje al helemaal niet te praten)

Je moet zowiezo een DX10 kaart kopen van 500€, vista 300€. Verder nog goede specs benodigd. Dus ga me niet vertellen dat een pc goedkoper is. :t

Link to comment
Delen op andere websites

waar haal je dat vandaan??

kijk eens naar de PS3- shooter Resistance : fall of men, en check gears of war... dan weet je precies welke mooier is...

de PS3 hoeft helemaal niet mooier te zijn, ik gok dat ze even mooi worden,

Gears of War is gemaakt met een jaar ervaring door de gamedesigner's van de XBOX360.

Resistance: Fall of man is een launchtitel dus het is een eerste probeersel van de gamedesigner's.

Daardoor is die misschien iets minder mooi, maar als rockstar het maximale uit beide console's haalt dan is GTA IV op de PS3 mooier omdat die krachtiger is dan de XBOX360. Maar misschien halen ze wel niet alles uit de PS3 en maken ze GTA IV op beide console's even mooi.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes technisch doen,

xbox360 kan 1080i (interlaced) aan

ps3 kan 1080p (progressive) aan

Zoals jullie misschiem wel weten bestaat een film uit afbeeldingen die elkaar snel opvolgen (25 in 1seconde hier in europa, binnenkort met HD 60 in 1sec en zelfs meer).

Interlaced laat eerst de helft van een foto zien en vlak nadien de andere helft, progressief laat de hele foto zien en gaat door naar de volgende.

Dit is een verschil van 20% (ps3 is dus beter)

Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes technisch doen,

xbox360 kan 1080i (interlaced) aan

ps3 kan 1080p (progressive) aan

Zoals jullie misschiem wel weten bestaat een film uit afbeeldingen die elkaar snel opvolgen (25 in 1seconde hier in europa, binnenkort met HD 60 in 1sec en zelfs meer).

Interlaced laat eerst de helft van een foto zien en vlak nadien de andere helft, progressief laat de hele foto zien en gaat door naar de volgende.

Dit is een verschil van 20% (ps3 is dus beter)

Xbox 360 kan wel 720p aan. Dat is dus minder scherp dan 1080p, maar het is wel progressive. Bovendien vraag ik me af hoeveel mensen hier een HDTV hebben van 1920x1080 pixels.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop zeker een ps3, een losse blu ray drive kost al gauw over de 1000 euro, dus de ps3 is keigoedkoop. En ik wil wel een ps3 in huis hebben zoiezo voordat gta4 uit is!

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 komt gewoon op de pc uit hoor (alleen wat later :puh: ). maar ik koop hem voor de 360, want een pc waaronder GTA4 draait en een ps3 zijn mij net iets te duur. (en ik ben bang dat de ps3 gaat floppen :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gaat iedereen er toch blind vanuit dat GTA IV op de pc komt??

Eventjes technisch doen,

xbox360 kan 1080i (interlaced) aan

ps3 kan 1080p (progressive) aan

Zoals jullie misschiem wel weten bestaat een film uit afbeeldingen die elkaar snel opvolgen (25 in 1seconde hier in europa, binnenkort met HD 60 in 1sec en zelfs meer).

Interlaced laat eerst de helft van een foto zien en vlak nadien de andere helft, progressief laat de hele foto zien en gaat door naar de volgende.

Dit is een verschil van 20% (ps3 is dus beter)

De 360 ondersteunt tegenwoordig ook al 1080p dacht ik (niet op sony tv's _O_ ), check dit iig even. :puh:

Xbox 360 kan wel 720p aan. Dat is dus minder scherp dan 1080p, maar het is wel progressive. Bovendien vraag ik me af hoeveel mensen hier een HDTV hebben van 1920x1080 pixels.

720P is een wereld van verschil met 1080P hoor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 kan wel 720p aan. Dat is dus minder scherp dan 1080p, maar het is wel progressive. Bovendien vraag ik me af hoeveel mensen hier een HDTV hebben van 1920x1080 pixels.

720P is een wereld van verschil met 1080P hoor. ^_^

Weet ik, maar de post voor mij wekte een beetje de indruk dat de Xbox 360 helemaal geen progressive ondersteunt, daarom zei ik het even.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...