Jump to content

Verzin begin missies voor GTAIV


BangBros

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    10

  • Clowntje_93

    3

  • maikel jonson

    3

  • Wijst

    2

DEAD MEAT/UNFINISHED BEEF

Je bent de rapper Da Phoenix

je bent net binnengekomen bij het hoofdkantoor van G-Unit Records

50 Cent wil dat je de rapper Ja Rule omlegt.

Nu begint de missie echt.

je stapt met 50 Cent, Lloyd Banks & Olivia in een Hummer en rijd naar de MTV AWARDS 2007.

je wacht tot Ja Rule in zijn Ferrari Enzo stapt.

je rijdt langzaam naar hem toe.

en 50, Banks & Olivia voeren een drive-by uit met een AK-47

Ja Rule is waarschijnlijk dood want hij beweegt niet meer.

Je brengt het "lijk" naar Eminem.

Hij zegt dat je het "lijk" moet dumpen en hij heeft nog wel een auto te leen.

Hij had achter nog een Pagani Zonda staan

je legt Ja Rule op de passagiersstoel en rijdt naar de Great Bridge (de verbinding tussen Shore Side Vale (LC) en Washington Beach (VC)die nog steeds defect is (een grote meteoriet heeft een gat gemaakt).

je geeft vol gas en zet de Cruise Control aan.

Je springt uit de auto en valt op de grond. De auto rolt door naar de afgrond en valt in het water.

Later hoor je een helikopter geluid.

er komt een AH-64 Apache achter je aan.

Je springt snel in het water maar je beland op een Splitz-6 ATV.

Je trekt de bestuurder eruit en stapt erin.

je vaart nu op je top (100 km/h) naar de kust met de AH-64 Apache die jou achtervolgt.

hij schiet nu raketten af, hij mist je net.

je komt nu op het land en de Apache raakt achter

je rijdt terug naar G-Unit Records.

MISSION PASSED

+ 10% Respect

+ Splitz-6 ATV Spawnt bij G-Unit Records

+ Hummer Spawnt bij G-Unit Records

+ Ferrari Enzo Spawnt bij G-Unit Records

+ $ 100

+ Platencontract bij G-Unit Records.

Link to comment
Delen op andere websites

Vervolg van The Big City

Cutscene

Oke je ziet iemand met de telefoon praten en heeft zijn auto niet opslot je pakt zijn auto en je gaat ermee vandoor het is een mooie cadillac je gaat wat door de stad je zoekt die gebouw waar je in vast zat, je rijd er langzaam langs vervolgens ga je naar een wapenshop je ruilt het auto voor een paar vette wapens een AK en een Uzi,RocketLauncher,Granaten en je vraagt om zo'n 1000 dollar want zo'n mooie auto kost wel heel wat, je krijgt je 1000 dollar en je gaat en koopt nieuwe kleren en nieuwe schoenen en je eetwat en je huurt een klein huisje..

Part 4

Het is s'avonds je pakt je gaat naar de plek waar je je HydraPack je vliegt boven het gebouw je land op het dak je slaat een stuk ruit in en je land in het gebouw je onderzoekt het hele gebouw het schijnt een groot lab te zijn en hij vind documenten over een grote baas genaamd Fernando Martinez je neemt het document mee en je ziet dat er bommen zijn vervolgens doe je aan tijd bom aan en je vliegt zo snel mongelijk het gebouw uit en BOEM! gebouw naar de klote.. even later (5mins) komen er brandweer en politie aan.

Mission Passed

En wat je gekregen hebt een Document en heel wat geld gejat van het kantoor van de baas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ile Give It A Try

Je bent nog steeds C.J.

Je bent nu baas over de straten van San Andreas. Je bent rustig aan het chillen

met je homies in een groot huis dat je net hebt laten bouwen. Ineens hoor je

een helicopter overkomen eerst is er niks aan de hand maar hij komt terug en

schiet het hele huis aan puin. C.J. en zn homies bedenken zich niet en rennen naar buiten

om de heli neer te halen ...het lukt!!! maar......... er komen 5 bende auto's je terein op rijden

ze schieten je homies neer alleen C.J. , Ryder , Sweet en Big Smoke leven nog ze slaan jullie

K.O. jullie worden wakker en zijn in een compleet nieuwe stad. Met de naam : Los Buenos ( ofzo )

ze zitten vast gebonden op stoelen in een donkere kamer het licht gaat aan en er is een gigatische

spiegel voor hun ze moeten werken voor een man hij bied ze aan om een nieuw leven te leiden met

een nieuwe naam nieuw huis en alles. Het is dat of sterven Big smoke geeft commentaar en word neer geschoten. C.J. , Ryder en Sweet zeggen ja ze worden vrij gelaten en gaan met zn 3en op zoek naar een nieuw onderdak en ondertussen zoeken ze uit wie de dader is.... Wie durfde de baas van San Andreas en zn gang zo te overvallen .....Wie had het lef om zn huis plat te gooien .....En wie had de ballen om hem nogmaals uit zn stad te halen ......

Ik vond em zelf wel aardig goed gelukt ... mja ieder zn smaak... so mag et vn mij beginnen natuurlijk nog wel wat aanpassingen maar het lijkt me wel geinig

Greetzz Me

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt dat nou uit wie et is of dat ryder en big smoke al dood zijn ze kunnen tog zegge dat het een schijndood was ofzo en et is maar een idee er kunnen ook 2 anderen voor in de plaats kome ...maar ik weet ook neij of ze dood zijn gegaan ik heb em nooit helemaal kunne uitspele ps2 was kapot en toen die weer gemaakt was had k san andreas al weer verkocht duss vandaar mja boeie

mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

Kill Donald ! - Reward : $1000

Voor dat deze missie zich kan afspelen in GTA IV moet de nieuwe GTA een een paar dingen voldoen : - speelt zich af in Liberty City - Donald Love is uiteindelijk burgemeester - Toni Caprioni moet nog leven / in de storyline verwerkt zijn

Inleiding

Aangezien je nu een volledig ander figuur bent moet je Donald Love niet meer nauw ter hand houden , in deze missie moet je hem namelijk vermoorden.

Missieverhaal

Toni Caprioni is het beu om de werkjes van D. Love op te knappen , daarom zoekt hij jou op. In een korte cutscene verteld Toni dat Donald in het gemeentehuis vanmiddag een gemeenteraad heeft. Je krijgt te horen dat je via een geheime gang moet inbreken in het gemeentehuis om zo alle bewakers , gemeenteraadsleden en uiteindelijk ook Donald Love moet vermoorden. Eenmaal in het gemeentehuis moet je alle wapens afgeven omdat je word gefouilleerd ( Indien de cop bij de fouilleer - sessie wapens vind krijg je 3 sterren die je zelf moet kwijtspelen ; Je moet dus de zaal betreden zonder enig wapen ). Eenmaal op de eerste verdieping zie je een bewaker heen en weer lopen , je loopt achter hem en breekt zijn nek ( zoals in GTA : VCS ). Hij heeft een ' Scorpion ' en een ' Pistol ' bij. Na het vermoorden van de eerste persoon komt er rechtsboven een balkje met ' Heat ' , dit wil zeggen dat je niet te veel geluid mag maken omdat je dan word bestormt door bewakers , die zich op jou willen wreken voor het vermoorden van hun collega - bewaker. Je gaat met de trap naar de 2e verdieping en daar wacht je nog meer actie op , voor de vergaderzaal staat namelijk een groepje van 7 bewakers op wacht. Jij twijfelt niet en stormt meteen in het gevecht , nadat je alle bewakers hebt vermoord krijg je een cutscene waarin je de Secretaris v/d gemeente de politie opbelt ; je hebt nu 3 sterren. Nu moet je de gemeenteraadszaal betreden , eenmaal binnen krijg je nog eens 3 bewakers op je dak. Nadat je alle bewakers hebt vermoord begint Donald Love je te beschieten met een Spaz - 12. De gemeenteraadsleden ( 4 ) kan je gewoon neerknallen , in de kamer ligt er ook een ' Body Armor ' & ' Health ' pick - up ( rechtsboven zie je ook een balkje met de health van D. Love ). Nadat dat bakje volledig leeg is zie je een cutscene waarin je Donald een kogel door het hoofd schiet. Hierna is de missie voltooid en kan je verder missie's doen voor Toni Caprioni.

Edit ; Stupid me ; ik heb een gewone missie geschreven ... :{

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

misie: fighting falcon

beloning: pesect+

je komt aan op het vliegveld van san andreas je bent jonny jonson je bent in het jaar 2006 en je komt van vice city omdat je terug moest omdat je van je vader carl (alias:CJ de nieuwe leider van de grove) een bericht had gekregen dat je oom sweet gestorven was aan kanker opeens zie je ballas gang members dan neem je je wapen en bang schiet je een van die ballas van zijn bike je stapt op en vlucht met de ballas achter je aan naar grove srt. je komt aan en de homies schieten op de ballas en maken die af een van de homies verteld je dat je vader morgen pas terug komt van san fiero omdat hij onderhandelen over wapens mission compleet

Bang bros vertel wat je vindt

misie2: sweet gets never back on the set

beloning:respect+5,50$

je wordt verwelkomt door big bear hij zegt dat je vader mischien wel het idee had om groove srt te vestigen in vice city en librty en de nieuwe stad burbensar city opeens valt je vader binnen en neemt je mee in zijn auto en verteld dat je oom niet gestorven was aan kanker maar aan een bomaanslag waarvan de dader nog niet gevat is hij rijdt naar de kerk en later sta je op het kerkof waar je afscheid neemt van je oom dan vraagt je vader om hem later te ontmoeten in de luchthaven van vice city jij vraagt waaarom en

je vader zeg:"dat zeg ik je later wel." je denkt onmiddelijk aan wat big bear je verteld heeft EEN NIEUW AVONTUUR BEGINT.

MISION complete

later komt deel drie

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee!

1e Missie:

Home coming.

Beloning:

Respect: +5%

Geld: Niks, aangezien het voor jezelf is.

Wapens: De wapens die de gangmembers laten vallen

(introfilmpje waarin je een stoet beveiligingsauto's ziet rijden waarnaa uit de middelste auto een maffiabaas stapt(de hoofdpersoon dus.))

Je loopt met wat beveiliging naar een groot huis en shiet met een bazooka de deur kapot.

Jullie lopen naar binnen en schieten alle gangmembers daarbinnen dood.

op een gegeven moment kom je in een slaapkamer waar je "Tha Killah" met 2 vrouwen in bed ziet liggen.

Nu volgt er een cutscene waarin je hem meeneemt en achterin een busje van je legt.

Je zegt tegen hem: You're dead motherfucker en je schiet hem dood.

Nu Heb je 3 sterren politie en moet je het busje dumpen bij de carcrusher.

Rij naar de carcrusher en zet de auto in de groene marker.

Kijk hoe de auto wordt "gecrusht" en Mission Passed!

Boris H.

Die missie is al wel 'hevig' voor een beginmissie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Out For Revenge

Hoofdpersoon: Mario Fernandez

Cutscene:

Je ziet een zwart-wit beeld dat je zit te pokeren met je vrienden.

En ineens word er op de deur geklopt, je doet de deur open..

Er slaat iemand je neer met een knuppel maar je bent nog half bij bewustzijn.

Je wordt op een stoel gedrukt, en geblindoekt. Het beeld is zwart...

Ondertussen hoor je geweerschoten.. Je raakt buiten bewustzijn.

Als je weer bij bewustzijn bent lig je in een politiecel.

En krijg je te horen dat je vrienden die je al je hele leven kent zijn vermoord.

En ze verdenken jou ervan hun vermoord te hebben.

(Het beeld wordt weer in kleur)

Er komt een flits en je ziet jezelf lopen langs allemaal cellen(rechtsonderin staat 20 years later)

Je loopt begeleidt naar de uitgang van de gevangenis en je krijgt je kleren van de bewaker die zegt:

See you again soon.

Eenmaal buiten de gevangenis is de cutscene voorbij en staat er: Mission Passed

Terwijl je de graphics ziet denk je. wat is GTA 4 toch een vet spel :puh:

Ik weet het het is geen missie maar een cutscene maar ik had dit al direct in mijn hoofd toen ik dit topic las.

De bedoeling is nu natuurlijk dat je wraakt neemt op de clan die je vrienden hebben vermoord en waardoor je onterecht vastzat.

Bewerkt: door ZeroHero
Link to comment
Delen op andere websites

misie: fighting falcon

beloning: pesect+

je komt aan op het vliegveld van san andreas je bent jonny jonson je bent in het jaar 2006 en je komt van vice city omdat je terug moest omdat je van je vader carl (alias:CJ de nieuwe leider van de grove) een bericht had gekregen dat je oom sweet gestorven was aan kanker opeens zie je ballas gang members dan neem je je wapen en bang schiet je een van die ballas van zijn bike je stapt op en vlucht met de ballas achter je aan naar grove srt. je komt aan en de homies schieten op de ballas en maken die af een van de homies verteld je dat je vader morgen pas terug komt van san fiero omdat hij onderhandelen over wapens mission compleet

Bang bros vertel wat je vindt

misie2: sweet gets never back on the set

beloning:respect+5,50$

je wordt verwelkomt door big bear hij zegt dat je vader mischien wel het idee had om groove srt te vestigen in vice city en librty en de nieuwe stad burbensar city opeens valt je vader binnen en neemt je mee in zijn auto en verteld dat je oom niet gestorven was aan kanker maar aan een bomaanslag waarvan de dader nog niet gevat is hij rijdt naar de kerk en later sta je op het kerkof waar je afscheid neemt van je oom dan vraagt je vader om hem later te ontmoeten in de luchthaven van vice city jij vraagt waaarom en

je vader zeg:"dat zeg ik je later wel." je denkt onmiddelijk aan wat big bear je verteld heeft EEN NIEUW AVONTUUR BEGINT.

MISION complete

later komt deel drie

misie3: welkom to vice city

beloning:respect+56,500$

je landt in vice city je komt uit de terminal maar je vader wacht daar niet maar niemand minder dan:

BIG SMOKE je schrikt maar hij zegt: rustig maar ik doe je niks jij dacht zeker dat ik dood was nou ik was niet dood ik werd nog door de ambulanciers geranimeerd ik kon uit het ziekenhuis ontsnappen voor de politie daar was ik leefde 15 jaar onder gedoken maar op een dag ging ik naar cj ik smeekte hem voor vergifenis en hij gaf mij vergifenis zo ik ben terug kom rij jij maar dan kan ik leren kennen wand je hebt mij aleenmaar uit verhalen van je oom je kent vice city al we gaan opeens verschijnen er een paar neo nazi's (de nieuwe gang van vice city) je trapt op het gaspedaal en rijd deze sukkels omver maar dan krijg je de hele meute achter je aan smoke zegt naar het oude kantoor van ken rosenberg das onze hood nu

smoke stapt achter het wiel en jij schiet met de dessert eagle die op de achter bank licht je dood de laatste op hun motor en dan stopje net voor het kantoor

MISION PASSED

Link to comment
Delen op andere websites

Sweet Home Unknown City

Het beeld is zwart.

Plots zit een heuse achtervolging.

Je rijdt in een busje achtervolgt door mafileden.

Al schietend komen ze dichterbij.

De rechterachterband wordt geraakt.

Het busje slipt.

Het busje ramt de zijkant van de brug.

En valt over rant recht het koude water in.

De achtervolgers stoppen.

Ze stappen uit.

Een klein uitziende Italiaan stapt uit een pakt een bazooka.

Hij vuurt op de auto.

De auto explodeert met een gigantische knal.

Plots eindigt de cutscene en zwemt het hoofd personage diep onder water.

Je kan nog zien hoe het busje zinkt en hoe maffialeden nog wat schoten lossen.

Hierna moet naar de kant zwemmen en aan land komen.

Dan leggen ze uit hoe de Hud werkt en hoe je moet lopen.

Plots draait de hoofdpersoon om en ziet hoe de maffialeden wegrijden.

Ze denken vast dat hij dood is.

Integendeel.

Je staat nu op een parkeerplaats.

Een pijl wijst een auto aan.

Je moet erin stappen.

En rijden naar de luchthaven wat hier erg dichtbij is.

Stap in de markering.

Een raar uitziende man komt naar je toe.

Hij eist zijn explosieven op die achterin het busje lagen.

De hoofdpersoon zegt dat hij die onderweg verloren heeft.

De man wordt kwaad en slaat het hoofdpersage met een honkbalknuppel.

Hij zegt dat je hem moet terugbetalen hoe dan ook.

Je staat weer voor de terminal.

Een auto stopt voor je.

Een man stapt uit.

Hij begroet je waarop je zegt: Allang niet meer gezien, goeie vriend!'' ''Ik moet onderduiken, weet jij ergens een plaats?

Hij is akkord op voorwaarde dat jij rijdt.

Een GPS begeleidt je naar de plaats.

Daar aangekomen wordt er uit gelegt hoe je moet saven en de garages gebruiken.

Mission Passed!

Reward: een huisje en 100$

Nog veel plezier :D

Link to comment
Delen op andere websites

Naam Beginmissie: Retired Gangster

Hoofdpersoon: Marco Terroso (tja je moet toch iets verzinnen)

De missie:

Intro:

Marco Terroso (jij) bent op vakantie geweest naar Vice City, waar jij een huurmoordenaar Gary Sherfant ontmoet hebt. Samen met Gary heb jij gigantische chaos veroorzaakt in Vice en hebben jullie de economie aan het wankelen gezet. Je ziet een stuk van een laatste knaller: een bankroof in de bank waar Tommy Vercetti ook bezig is geweest in Vice City (hierna wil je een pensioenleven leiden). Echter zijn jullie verraden door ene rat genaamd Alfonso Nadarra (heeft ook een onvertrouwelijke kop). De FBI zit jullie op de hielen, maar jullie weten op het dak te komen, waar jullie helikopter staat. Jullie vliegen zo weg naar het vliegveld, waar jullie nog net het vliegtuig naar Canarra City weten te pakken. Éen hunter zal je op een grote afstand achtervolgen.

Het beeld wordt zwart. Hierna komen jij en Gary aan in Canarra City (aan de kust in Zuid-Amerika) Hier zul je naar je huis moeten gaan. Jij, Marco, bent erg rijk van de misdaad en je hebt een luxe optrekje staan tegen de voet van een gebergte in een rijke wijk. Deze wijk vormt een klein eiland, met wat gebergte, wat in verbinding staat met de grote eilanden. De hunter die je achtervolgt heeft is inmiddels dichterbij gekomen en jullie moeten maken dat je wegkomt.

Begin missie

In dit spel zul je samen met je vriend Gary het spel uitspelen. Gary zul je in situaties besturen wanneer Marco bijvoorbeeld gevangen wordt. Andersom speel je grotendeels als Marco.

De hunter zal in de verte aan komen vliegen, maar komt gevaarlijk dichtbij. Aan de andere kant van de weg staat een taxichauffeur een sigaret te roken, omdat hij een pauze houdt. Jij, Marco, rent naar de chauffeur en geeft hem een kaakslag. Je stapt in met Gary en je moet rijden. Achter je hoor je de hunter. De hunter zal schieten met machinegeweren. Je zult een parcours rijden door de gele markers te volgen. Door die markers moet je rijden omde kogels te vermijden. Je ziet een balkje met: ''Damage car'' staan, die niet vol mag lopen. Jullie hebben geen wapens. Zodra je uiteindelijk bij je huis aankomt na een kort poosje rijden (je woont niet heel ver van het vasteland af met het vliegveld) zul je door een rode marker heen moeten rijden, om je missie te voltooien. Je bent nu bij je huis.

Cutscene:

Jullie zullen uitstappen. Jij rent het huis in en je ziet dat je naar de kelder rent. Je pakt hieruit een sniper (je ziet ook een pistool liggen voor na de missie, dit wapen kun je altijd verkrijgen na het opslaan). Je rent naar buiten waar inmiddels de auto opgeblazen is door de hunter. Je gooit (in slowmotion) de sniper naar Gary die hem mooi vangt. Je zult jezelf horen schreeuwen boven het lawaai van de hunter uit: ''It only has one bullet Gary so don't miss''. Gary antwoord dan: ''You know me, I never miss''. Gary richt en schiet de piloot neer. De hunter zal gaan draaien en zal achter de bergen (waar je een kronkelweg over nemen moet als je naar eiland 2 wilt gaan) verdwijnen en zal recht op de brug vallen, waar een grote explosie volgt. De brug zal een grote schade als gevolg krijgen, hierdoor zal de brug eerst gemaakt moeten worden. Om te voorkomen dat mensen zwemmen naar een overkant worden er politieboten in het midden neergezet (natuurlijk heb je als in de andere GTA spellen ook een rand, waar je niet verder kunt. De politieboten zullen vernietigend op je schieten als je toch in hun richting zwemt. Je zult niet in de buurt van de boten kunnen komen. Eiland 2 is onbereikbaar voor jou en Gary. Marco zal beseffen dat hij zijn pensioen nog even zal moeten laten wachten, de gangs hebben zijn terugkomst vernomen en je meest vijandige gang, the Mexicans, zal je proberen te vermoorden wanneer ze je in hun zicht krijgen.

Beloning:

Mission Passed

Respect +

(geen prijzengeld, want van wie zou je dat moeten krijgen?)

Ik hoop dat ik er wat van gebakken heb en dat ik jullie met mijn beginmissie vermaakt heb. :)

Lance Vance Dance

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...