Jump to content

Slecht beeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb GTA SA geleend van mijn buurman, maar ik heb gewoon heel slecht beeld. Voorbeeld: de straten en huizen en auto's hebben geen strakke vormgeving. Het ziet eruit of het allemaal in blokken is opgesteld, en dat vaag is getekend. Ik heb al mijn instellingen al veranderd kwa beeldscherm enzo. Wie kan of wil mij helpen?????

Alvast Bedankt.

Geplaatst:

Heeftie het spel LEGAAL? Zonee: pech gehad, we mogen je dan niet helpen :puh:. Zoja:

Blokken? Vink ''Anti-alias'' eens aan in ''advanced''. En zorg dat ''Frame limiter'' ook uit staat, dan gaat het spel soepeler :)

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt hij met ''lenen'' het hele (hopelijk) gekochte doosje lenen. Dus wanneer zijn buurman het terugwil zit hij zonder SA, want zonder CD kan hij niet spelen. (Er zijn oplossingen voor, maar die zijn niet zo erg legaal).

En ik heb Generals van mijn neef, inclusief doos, boekje, 2 CD's. Dus dat zal dan hoop ik niet illegaal zijn :puh:

Geplaatst:

Als ge iets leent van iemand buiten uw familie is het idd ook illegaal, maar je moet het nu niet te ver gaan zoeken hé! :D

Is je pc wel snel genoeg? staat er niet te veel spyware op ofzo, (maakt je computer heel veel trager), zoja raad ik je "CC-cleaner" aan, ik zou ook eens defragmenteren, als je niet weet wat het is leg ik het je wel uit!

Geplaatst:

Misschien voldoet je grafische kaart niet aan de eisen.

Op het doosje staat aangegeven welke grafische kaart wordt aanbevolen,

als je een NVIDIA kaart hebt, zal het daar niet aan liggen, want die werken

goed met GTA San Andreas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...