Mythbuster Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Hey, ik heb een vraagje, hoe kan je precies in Zanoza modeler 2.08 weten hoe groot je model in GTA zal zijn. Ik heb een Chevrolet gemaakt, maar ik weet niet of hij groot genoeg of te groot is. Ik kan geen dff's importen dus dat zal niet gaan, maar ik heb 1 keer een file gehad van een mod die niet werkte.. Deze is VEEL, groter als mijn Chevrolet.Is er een speciale functie voor in het programma waarin je b.v. een ped model hebt ofzo?.. of waarin je in meters moet instellen hoe groot hij moet zijn?.. Sorry als dit in het verkeerde forum staat of als het al ergens staan. Alvast bedankt Greetz Mythbuster Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 In de bijlage zitten scale models die je als het goed is wel kan importeren in Zmodeler. Deze models zijn uit SA dus het goede formaat. Succes. dummy.rar Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 die zijn van Vice City toch, of maakt dat niet uit?... Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Nee dat maakt niks uit. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Oke, bedankt, dan is hij nu klaar denk ik. EDIT: nog 1 vraagje, als je een extra hebt, waar zet je die dan in de objects list?, in "chassis_dummy" helemaal onderaan bijvoorbeeld of gewoon helemaal onderaan onder wheel_lf_dummy?.. Bewerkt: 26 december 2006 door Mythbuster Reageren
EXIT Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 in de chassis_dummy je noemt die gewoon extra1, extra2 enz. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Oke, nogmaals: heel erg bedankt morgen kan ik hem testen, eerst even een paar uur slapen haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.