Jump to content

Wat vinden jullie van de Badlands ?

36 leden hebben gestemd

1. 1. Missies het land , etc

• Goed verzonnen
      15
    • Leuk verzonnen
      8
    • Gaat wel
      8
    • Niet zo leuk
      1
    • niet leuk
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

De missies het land , etc

Ik vind het wel leuk de missies. Alleen de missies van Catalina gaan wel die zijn een beetje eentonig. Het land is mooi een erg grote berg grote prach bomen. Er rijden ook echt boerenvoertuigen rond tracktors enzo wat ook leuk is. Alleen de wegen vind ik niet zo mooi.

Breng jullie stem en reactie uit !

Geplaatst: (bewerkt)

nou, om het ff duidelijk en makkelijk uit te leggen: best cool :) de missies vallen wel mee. had beter gekund majah. en de omgeving is wel goed jah en nog dicht bij de bergen ook . :)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Ik geef niet zo om de missies, ik gebruik San Andreas meer voor Free Roam. :D

Badlands is daar echt vet voor, niet zo heel veel auto's, groot gebied. Blueberry en die andere kleine dorpjes boven Los Santos tel ik ook mee als de Badlands. Daar test ik altijd eerst mijn texture mods. ^_^

Geplaatst:

Een klein bumpje.

Ik ben nu dus weer bij de Badlands met missies, ik vind ze echt toppie, vooral die van Catalina :puh:

Geplaatst:

De Badland zelf vind ik heel erg leuk opzich. Vooral in het donker is het erg lollig om er te gaan rondkijken. De missies die je moet doen in de Badlands vind ik ook wel leuk gedaan. Het leukste is natuurlijk om het Wiet veld in de brand te steken, de rest gaat wel.

Ze hadden naar mijn mening nog wel wat meer mogen doen met de Badlands, nog een aantal missies.

:)

Geplaatst:

Heel erg leuk. Ik vind de missies ook heel erg cool. Ik ben er niet vaak, maar soms ga ik er heen om lekker een beetje rond te rijden. Ik vind het een goede toevoeging, het is gewoon leuk om met een Rancher door de bergen en dalen heen te rijden.

Geplaatst:

Ik vind het platteland en berggebied een zeer goede toevoeging aan de GTA reeks. In GTA San Andreas kun je voor het eerst écht de stad uit. Dat kan in geen één andere GTA. Je kunt lekker in the-middle-of-nowhere zijn, een berg op crossen of rallyrijden op de landweggetjes. In bijvoorbeeld GTA III en GTA Vice City had je maar zeer kleine stukjes waar je echt kon terein rijden met een flinke SUV (4x4). In San Andreas kun je echt flink off roaden, en lekker crossen. Ook de sfeer is vernieuwend. In de andere GTA's heb je echt alleen maar een stadsfeer, hier heb je een echte plattelandssfeer en mensen. Dat is ook heel leuk. De missies zijn ook wel leuk, kun je eens wat anders doen dat in de stad overvallen plegen e.d.

Kortom: Ik vind de Badlands een heel goede toevoeging. :)

Geplaatst:

De missies van de Badlands vind ik niet heel erg denderend maar ja. Maar het gebied is zeker mooi. Soms ik heb echt een gevoel dat ik op vakantie ben als ik door de hoge heuvels rij met m'n camper :Y

Greetzz

Geplaatst:

Ik weet het niet, om de een of andere reden, vind ik The Desert toch leuker. Maar om lekker te pletter te vallen van Mount Chilliad is het wel leuk.

Geplaatst:

Badlands is zeker leuk, als je uit LS komt en dan ergens rijdt zonder gebouwen is echt geweldig, want ik de GTA's hiervoor had je niet van zulke landschappen. Je kan er gewoon rustig doorheen rijden, of wat ik doe: met een vliegtuig er overheen vliegen, eruit springen en dan maar een weg zoeken voor een auto :puh:

@Big Boss: The Desert vind ik ook net iets leuker ^_^

Geplaatst:

De badlands vind ik ook wreed, leuk om over die weggetjes te rijden in een truck en dan K Rose luisteren :)

De missies van Catalina vind ik ook stoer, een kleine misdaadgolf plegen met zo'n gestoorde psychobitch erbij :bier:

Voor de rest heeft de Badlands niet zoveel missies, die missie van CRASH om die snitch te killen vond ik niet zoveel aan...

Die missie van The Truth dat je die Harvester moet jatten vind ik dan wel weer leuk :)

En die twee races vond ik ook wel leuk, alleen ze zijn redelijk lastig (één foutje en je kan overnieuw beginnen)

Naja ik vind Badlands een toppie plaats om in rond te rijden, Mount Chiliad is ook leuk, en die kleine dorpjes zoals Angel Pine zijn wel gezellig.

Geplaatst:

De Badlands zelf is hartstikke leuk, alleen de Catalina missies zijn erg saai, altijd als ik New Game doe dan kijk ik naar die missies op.

Justin W

Geplaatst:

Inderdaad wat mede forum-leden al zeggen. Badlands is leuk maar catalina zwaar eentonig. Een bankje op blazen, een kluisje open kraken elke missie bij catalina is er niks nieuws onder de zon. Het is wel leuk bedacht iets wat bij VC niet voorkomt en er ook nog eens mooi uitziet!! :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...