Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo beste mensen :Y jullie zien het goed ik heb een handtekening en een mooie vind ik zelf wat vinden jullie van dit plaatje dat ik inmekaar heb geflanst :*D

Halo-2-balk.gif

Geplaatst:

Nou ja, zoals je in je handtekening kunt zien is hij veel en veels te groot om als handtekening te kunnen dienen (qua bestandsgrootte dan). Maar ik vind hem wél erg mooi :Y Misschien is het nog een tip om die bewegende balk tot onderaan door te laten lopen, want nu stopt deze halverwege. Maar ik geef hem een 8/10.....

Edit @diamond hieronder: ik heb niet zo heel veel verstand van signatures, maar degene die je nu hebt (of had) heeft een .gif extentie. Een bewegend exemplaar dus en die zijn groot. Wat ik zou kunnen verzinnen is de beweging eruit halen en dan blijft ie keurig binnen de maten. Wellicht dat iemand nog een idee heeft maar anders zou ik zeggen: opslaan als .jpg en klaar :)

Geplaatst:
Nou ja, zoals je in je handtekening kunt zien is hij veel en veels te groot om als handtekening te kunnen dienen (qua bestandsgrootte dan). Maar ik vind hem wél erg mooi :Y Misschien is het nog een tip om die bewegende balk tot onderaan door te laten lopen, want nu stopt deze halverwege. Maar ik geef hem een 8/10.....

ja inderdaad maar ik kan alles met het plaatje behalve kleiner maken als iemand dat voor me kan doe heb ik een handtekening of heb ik dat fout :bonk:

Geplaatst:

Tekst: Heel erg mooi.

Achtergrond: Heel erg mooi.

Effecten: Leuk, dat bewegende balkje, Meneer Sheep heeft gelijk :schater: , dat balkje kun je beter door laten lopen.

Kleuren: Heel erg goed gecombineerd.

Extra's: Ook heel erg goed.

Ik zag deze signature voor de eerste keer en gelijk vond ik hem mooi. Ik kan er niks meer aan toevoegen, tips heb je niet nodig. Ik geef je een 9,5/10 voor je werk, waar je zeker veel aandacht en tijd hebt besteed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...