Sef Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hallo, Ik iemand High Stakes, Low-Rider en Management Isseus even voor me doen. Ik kan nergens een lowrider vinden, en bij Management Isseus rijdt ik telkens de convoi car in een deuk. Groeten, Sef PS: Als er komt te staan "your "hood is under attack"", schiet dan alsjeblief ook even die gangters neer. Allemaal nog een prettige kerst/jaarwisseling 2006-2007!
NandroDavids Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Sef zei: Hallo,Ik iemand High Stakes, Low-Rider en Management Isseus even voor me doen. Ik kan nergens een lowrider vinden, en bij Management Isseus rijdt ik telkens de convoi car in een deuk. Groeten, Sef PS: Als er komt te staan "your "hood is under attack"", schiet dan alsjeblief ook even die gangters neer. Allemaal nog een prettige kerst/jaarwisseling 2006-2007! Mission Passed! >> High Stakes, Low-Rider Beloning: $ 1.000,- Mission Passed! >> Management Issues Beloning: Respect+ Gesaved in: Savehouse Verona Beach Savegame: Veel plezier verder met San Andreas!
Recommended Posts