rdewit Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Nou ik zoek de plattegronden van GTA Vice City & GTA San Andreas want ik wil een soort nieuwe plattegrond maken gwoon voor de lol en op WikiGTA staat er een copyright overheen dus dat gaat niet heb je er een plaats hem dan hier in dit topic! Bewerkt: 26 december 2006 door rdewit Reageren
Preddy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) ~nvm dit, ik krijg 500 Internal Server Errors als ik linkje wil posten h t t p : / / w w w . g t a m e t r o p o l i s . i m r o . p l / g a l e r i a /mapaVC.jpg Bewerkt: 26 december 2006 door Preddy Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Via Google Afbeeldingen kun je er heel wat vinden. Ik heb per GTA de link van Google geplaatst waar je vele kaarten kunt vinden, en de beste er voor je uitgepikt. ____________________________________________________ GTA III - Mooie '3D-map' - Normale map met wat cijfers GTA Vice City - Kleurenmap met aangegeven plaatsen - Simpele map met aangegeven plaatsen GTA San Andreas - Mooie '3D-map', wel erg groot - Normale map ____________________________________________________ Ik denk wel dat je er zo genoeg hebt, zoniet, kijk dan nog naar de links van Google (door op de naam van een GTA te drukken). Reageren
rdewit Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Eey sommige kan ik niet gebruiken ik zoek een ingame map zonder nummertje of tekst (een beetje mag wel) en met een goede achtergrond ik heb al map van gta III Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.