Heemskerk Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Kan iemand aub voor mij de laatste missie halen? Alvast bedankt GTASAsf7.b
Clowntje_93 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Doe ik wel voor je! Dat is stom van me. Ik heb mijn San Andreas uitgeleend aan een vriend van me. Iemand anders? Bewerkt: 26 december 2006 door Wakkiegeslacht
Heemskerk Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Oh en er zijn geen codes gebruikt Staat die van jou niet op de harde schijf dan?
Bling Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Aangezien Wakkiegeslacht de savegame wegens enkele omstandigheden niet kan halen, neem ik hem wel over. Gehaald: End of the Line Beloning: Respect + Extra: Tenpenny en Big Smoke liggen onder de zoden, en de storyline is daarmee voltooid. Ik heb tijden het behalen van deze missie geen cheats/mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de rest van de missies en doelstellingen in San Andreas, indien je dit van plan bent nog te doen. Bewerkt: 26 december 2006 door Bling
Heemskerk Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) heeel erg bedankt. Moet ik dat bestand nu bij de savegames plakken? en kan ik de naam ervan ook gewoon veranderen naar GTAsa sf4 bijvoorbeeld? En is het filmpje van Tenpenny ergens te vinden? Bewerkt: 26 december 2006 door Heemskerk
.Timothy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Je kan hem er gewoon in plakken hoor . Als je hem op een ander slotje gooit is het niet erg hoor, zolang je hem maar niet op een gebruikt slotje gooit . EDIT: Je hebt hem er ook al uit weten te krijgen dus je weet waar het is. De zuidelijke vleugel, 2e gang links, kamer 18b . Bewerkt: 26 december 2006 door VWO-er
Heemskerk Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 EDIT: Je hebt hem er ook al uit weten te krijgen dus je weet waar het is. De zuidelijke vleugel, 2e gang links, kamer 18b . wat bedoel je hiermee als ik vragen mag? Het filmpje dat Tenpenny van die brug valt ofsow, of je die ergens kan vinden?
Preddy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Het filmpje is wel te vinden, alhier kan je klikken voor de laatste cutscene. Voor filmpjes van de hele missie kan je hier ook klikken, waar de eerder genoemde ook tussen staat. Veel plezier ermee .
Recommended Posts