Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Zegt u het maar. Kritiek is welkom. snelle edit - Hier probeer ik zoveel mogelijk van mijzelf te posten. Bewerkt: 23 februari 2008 door Arjen Reageren
Ferre Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Mooie opbouw. De Grandients zijn goed gelukt en de reflectie is ook mooi. Alleen ik vind de kleuren niet zo bij elkaar passen. Zelf vind ik grijsblauw als achtergrondkleur en wit voor de tekst en de sterren mooier - zoals hier. 78% - Hij is al best goed, alleen misschien de kleuren veranderen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Leuk idee, alleen jammer dat je jezelf maar drie sterren geeft. Nouja, je ziet hieronder wel hoeveel je er volgens mij op zou kunnen zetten. De sterren zijn in ieder geval mooi gedaan, goeie kleur gekozen met de achtergrond, en ook goed de schaduw erbij gezet. De tekst staat er op de goede kleur op, en het lettertype is er leuk bij gekozen. Misschien dat 'productions' nog iets meer leesbaarder gemaakt zou kunnen worden door een wat donkerdere kleur. Maar zo staat het ook wel geinig. Ook het geheel is mooi, het ziet er net zo uit als een button waar je op kan drukken. Ook nog een beetje 3D-achtig. Over 't algemeen heel leuk, en ook nog mooi uitgevoerd. Cijfers Eerste indruk: 8 Achtergrond: 8.5 Kleuren: 7.8 Render: - Effecten: 7.8 Tekst: 7.5 Originaliteit: 8.5 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: 0.3 Aantal sterren: Gemiddeld een 8.3 voor deze creatie. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Mooie opbouw. De Grandients zijn goed gelukt en de reflectie is ook mooi. Alleen ik vind de kleuren niet zo bij elkaar passen. Zelf vind ik grijsblauw als achtergrondkleur en wit voor de tekst en de sterren mooier - zoals hier.78% - Hij is al best goed, alleen misschien de kleuren veranderen. Ja ik keek net ook al bij mijn broertje beneden op zn CRT beeldscherm. Ik heb zelf een TFT en ik heb hem op een hoog contrast ingesteld. Ik zal je raad opvolgen. Bedankt voor je reactie. Leuk idee, alleen jammer dat je jezelf maar drie sterren geeft. Nouja, je ziet hieronder wel hoeveel je er volgens mij op zou kunnen zetten. De sterren zijn in ieder geval mooi gedaan, goeie kleur gekozen met de achtergrond, en ook goed de schaduw erbij gezet. De tekst staat er op de goede kleur op, en het lettertype is er leuk bij gekozen. Misschien dat 'productions' nog iets meer leesbaarder gemaakt zou kunnen worden door een wat donkerdere kleur. Maar zo staat het ook wel geinig. Ook het geheel is mooi, het ziet er net zo uit als een button waar je op kan drukken. Ook nog een beetje 3D-achtig. Over 't algemeen heel leuk, en ook nog mooi uitgevoerd. De 3 sterren is het logo van Arjen Productions. En ik heb expres dat 'productions' wat lichter gemaakt, omdat dat meer op de achtergrond moet komen. Het gaat meer om de sterren en 'arjen'. Erg bedankt voor je reactie, misschien lijkt het donkere toch wat mooier. edit Bewerkt: 26 december 2006 door Arjen Reageren
Rullez Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Eerste indruk ik vind hem echt speciaal en mooi bij de skin van het forum passen. Afbeelding:/ Tekst:8 Overige:8 Sterren:3 Kleur Gebruik:9 Tips/Complimenten: Ik vind hem echt mooi geworden, wie weet moet ej ontwerpen maken voor skins ETC. Eind Cijfer 7,0 Rullez Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Ik vind hem echt mooi geworden, wie weet moet ej ontwerpen maken voor skins ETC. Danku voor je reactie! Ik probeerde hem inderdaad wat bij het forum te laten passen met de oranje kleuren. Wat bedoel je met ETC? Is dat net zoiets als InvisionFree? Daar heb ik namelijk wel veel skins voor gemaakt, maar het kost erg veel tijd. Op het eerste gezicht lijkt het of je alleen de grote balken boven de fora hoeft te bewerken, maar het is veel en veel meer. @ hieronder: Dank voor je reactie ETC. >< Bewerkt: 26 december 2006 door Arjen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik vind hem echt mooi geworden, wie weet moet ej ontwerpen maken voor skins ETC.Wat bedoel je met ETC? Is dat net zoiets als InvisionFree? Ik denk dat Rullez met 'ETC' 'etcetera' bedoelt, wat net zoiets betekent als 'enzovoort'... Maar om ontopic te blijven zal ik ook even mijn mening geven over je design, ook al heb ik zelf weinig verstand van Photoshop. Ik vind je ontwerp erg mooi, lekker strak, daar hou ik wel van. Enige minpuntje is zoals eerder genoemd de kleur, met name die van de sterren. De versie met de blauwe sterren geniet dan ook mijn voorkeur, maar zo heeft iedereen natuurlijk een andere kleur die hij/zij beter vindt passen bij de rest van je ontwerp. Verder heb ik er weinig meer op aan te merken, want het is gewoon een mooi design Om een cijfer te geven: 8,4/10 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik vind ze allemaal wel mooi. Drie leuke sterren en een mooi achtergrond. Je hebt de naam van jezelf ook heel erg leuk geplaatst en de website waar je aan werkt. Heel erg leuk gedaan. Ziet er heel erg strak uit, er zit niet zoveel ''shit'' op, dat niet altijd hoeft. Ik geef je een mooi cijfer. 8,9/10 Het goeie: Effecten Achtergrond Titel Sterren Het slechte: Die weet ik niet, die mag jijzelf verzinnen. Nogmaals, ik geef je een 8,9/10. Pas op dat je niet te mooie signatures maakt! Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ziet er heel erg strak uit, er zit niet zoveel ''shit'' op, dat niet altijd hoeft. Woooow.. Nu zit er pas shit op: Haha, niet sarcastisch bedoeld hoor. Bedankt voor je beoordeling en ik zal inderdaad niet te mooie signatures maken. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Arjen. Als je het niet erg vindt ga ik deze ook becijferen, ik vind deze echt heel origineel gemaakt, maar met ''shit'' bedoel ik wat je allemaal erop hebt gemaakt. Border: Niet al te dik. Tekst: Heel erg goed, je ziet niet alles . Achtergrond: Gelukkig ruik ik niks. Effecten: Goed gemaakt. Kleuren: Bruin, en wat lichtere kleuren op de achtergrond . Extra's: Heel erg leuk bedacht. Shit: Gelukkig ruik ik het niet, maar leuk zoiets erop zetten. Ik geef je een 8,5, omdat ik de tekst niet goed zie, en een stuk ster overlapt wordt, maar dit heb je zeker heel erg snel gedaan. Ga zo door en het wordt steeds leuker!(en beter!) Reageren
Ferre Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 v2 v3 v4 De eerste vind ik het beste. Alleen ik vind het grijs-blauwe iets te grijs, mag wel wat blauwer . En v3 uit je post is ook niet verkeerd, maar probeer eens zwarte of donkergrijze sterren. Reageren
Arjen Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 GegevensOntwerper: ArjenAfmeting: 350x150Grootte: 110.74 KB (113398 bytes)Render: Final Fight Ik heb niet zo vaak zulke ontwerpen. Van mezelf vind ik dat hij goed is gelukt qua lichteffecten. Jullie comments svp. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Je bent nog even goed als altijd.... dat zie ik wel. Ik vind hoe je het effect hebt gemaakt van de vuistslag erg netjes geeft een effect die je haast nooit ziet in signatures en DAT valt op. +3 punten De border 1 pixelzwart buiten kant en 1 pixel wit binnenkant staat goed bij deze signature en dus erg netjes gedaan. +1 De kleuren vind ik prachtig en daar heb ik niks over te melden,... of nou ja PRACHTIG. +2 Dan kom ik bij de render, de render vind ik er mooi ingezet en fit (past) ook precies in de achtergrond. +2 De tekst, de tekst is het moeielijkste voor mij dan maar ik zelf vind je tekst wel mooi gedaan maar ik mis iets, de duidelijkheid denk ik. Maar toch geef ik je er 1,5 punt voor. Effecten: 3 Border: 1 Kleurgebruik: 2 De render: 2 De tekst: 1,5 ====================================== 9,5 (Negen en een half stukje taart) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.