Rick.H Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Hallo ik heb sinds 5 dagen een probleem met de pc als ik bezig ben met een programma maakt niet uit wat voor 1 dan geeft hij een fout melding ik heb ff wat screens gemaakt hoe die fout melding er uit ziet als je dan op de inhoud van het fout raport klikt krijg je dit: Ik heb al wat dingen aan gevinkt maar dat helpt niet de fout melding blijft komen Het maakt dus niet uit wat voor programma er draait ik krijg de helle tijd zo een fout melding ook in games krijg je de fout melding Ik heb de laaste tijd een paar nieuwe dingen geinstaleerd. De Pc is 5 dagen geleden helle maal schoon gemaakt. -Opera -MSN live -Photoshop -Fire Fox -demon tools -Java Mischien weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Bewerkt: 26 december 2006 door congo Reageren
Gangsta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Als de fout steeds op komt dagen is het misschien verstandig om een andere Internet Browser te gebruiken zoals Mozilla Firefox. Ik neem aan dat als je op ''Geen Fouten Melden'' drukt je nog steeds de fout krijgt? Als je dat wél krijgt dan moet je de kritieke fouten ook weg vinken. Bewerkt: 26 december 2006 door Gangsta Reageren
joshoon Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Idd, let goed op welke browser je gebruikt. mijn internet explorer werkte laatst ook al niet meer, nu wel weer. maar zoiezo zal ik toch eventjes de rapporten verzenden. en let ook goed op welke proccesen je sluit. als je teveel proccesen sluit in Taakbeheer kan je PC ook veel foutmeldingen geven. Verder weet ik het zo ook eventjes niet. succes nog Mvg. Joshoon EDIT: Mischien weet Summerbase hier wel wat meer van Bewerkt: 26 december 2006 door joshoon Reageren
Rick.H Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Bedankt voor jullie reacties maar het ligt niet aan de browser die je gebruikt want ik gebruik opera, firefox en internet explore en allemaal geven ze die fout aan en ook Itunes geeft die fout aan "Ik neem aan dat als je op ''Geen Fouten Melden'' drukt je nog steeds de fout krijgt?" - Ja dan krijg je nog steeds een fout "maar zoiezo zal ik toch eventjes de rapporten verzenden." - ja dat heb ik ook al gedaan maar naar 10 keer had ik dat wel gehad.. Ik las net ook ergens dat Microsoft 12 miljoen van die fout meldingen krijgt dus ik denk niet dat het helpt om dan nog zo een fout melding te versturen.. Reageren
joshoon Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 tjah, das dan een kwestie van wachten . maar zoals ik al zei: mischien kan Summerbase je wel helpen. hij is wel iemand die veel op het forum actief is met PC's etc etc. Maar zoals ik al zei, Lt op wat voor processen je sluit. maar sluit je vaak processen?, zo ja welke. en van wat is het? je naam, Systeem? of noem maar op. maar verder veel succes mvg. Joshoon Reageren
Rick.H Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 tjah, das dan een kwestie van wachten .maar zoals ik al zei: mischien kan Summerbase je wel helpen. hij is wel iemand die veel op het forum actief is met PC's etc etc. Maar zoals ik al zei, Lt op wat voor processen je sluit. maar sluit je vaak processen?, zo ja welke. en van wat is het? je naam, Systeem? of noem maar op. maar verder veel succes mvg. Joshoon Ik sluit bijna nooit een proces zo af allen dan als de helle boel vast loopt maar dat is zinds de computere schoon gemaakt is 1 keer ofzo Maar wat houd dat eigelijk in als je het zo afsluit dan? behalve dan die medeling die je krijg als je het zo afsluit Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Nou 'joshoon' opzich valt dat wel mee, want computers zijn wel één van mijn sterkere kanten, maar elk probleem is als een individu, je weet vaak niet wat er gaat gebeuren of hoe het in elkaar steekt. Een globale computer kennis helpt dan wel en die zit bij mij wel goed denk ik altijd dan, maar laten we nu eens gaan kijken naar de computer van congo; het is een naar en akelig probleem, want je weet niet waar het eigenlijk fout zit. Foutmeldingen treden op als een computer niet goed kan functioneren dit kan het gevolg zijn van een overhitte processor of een te hoge CPU volume aldus het procenten aantal dat de CPU nodig heeft om te kunnen draaien. Dit kun je heel gemakkelijk zien door CTRL + ALT + DEL te doen, want dan kom je in het taakbeheer van de computer. Als onderaan staat dat je CPU op 100% staat dan kunnen er dingen uitvallen, maar dan moet je kijken bij processen en dan zie je daadwerkelijk welke de boosdoener is van het probleem. Schakel hem uit en vergeet niet welke dit is, want dat programma moeten we er natuurlijk vanaf gooien, natuurlijk mag dit geen Explorer.exe zijn, want dit is het programma dat er voor zorgt dat je die mooie gekleurde balken krijgt in Windows. Ik neem wel aan dat je weet hoe je een programma moet verwijderen dus daar ga ik niet veel tijd extra aan besteden. Desalniettemin ik zie tussen dat rijtje een programma staan dat niet helemaal volgens de regels is, je hoeft mij niet te vertellen wat Demon Tools voor werking heeft hé? Maar goed dat is natuurlijk een eigen keuze, maar het kan tot problemen komen. Probeer anders eens Systeem herstel? Dat is een mogelijkheid die je vindt onder: 'Start > alle programma's > Bureau accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel' dan kun je simpel naar een paar dagen terug, als dat niet werkt dan zou ik het helemaal niet meer weten, dan zou je misschien als laatste redding alles kunnen formateren, maar dan moet je formateren met de modus: 'Alles formateren, en niet snel formateren'. Dan ben je er zeker van dat de gehele schijf weer leeg is, dan moet je alles weer installeren met de officiële versie van Windows en dan moet je gecoördineerd omgaan met de programma's en als het dan nog mis gaat dan gaan we wel weer verder kijken, ook wil ik meer argumenten en werkwijzes hebben als het kan. Mocht er naast dit nog wat zijn dan kan je dat natuurlijk altijd zeggen. Reageren
Rick.H Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 SummerBase bedankt voor de informatie en natuurlijk weet ik wat voor effect daemon tools heeft maar dat is zo wat een standaard programma op elke pc Mijn CPU staat op 7% dus ik denk dat dat wel goed zit. Systeemherstel heeft niet zo veel zin want 5 dagen geleden is de pc schoon gemaakt en daarna deed hij direct al raar. En Windows op nieuw installeren heb ik ook niet zo veel zin in dus ga ik Maar eens een profisioneel iemand er bij hallen denk ik die weet vast wel een oplossing ofzo. Maar tog bedankt allemaal. Reageren
joshoon Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 dan heb ik ook nog even een vraag, kun je de Proces: Niet-actieve systeem ook sluiten?, want het valt me op dat die aardig wat gebruikt Reageren
Rick.H Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) dan heb ik ook nog even een vraag,kun je de Proces: Niet-actieve systeem ook sluiten?, want het valt me op dat die aardig wat gebruikt Nee dat lukt niet, maar je hebt wel gelijk dat valt mij ook op dat ik 35 processen gebruik dat vind ik aardig veel want nu gebruik ik allen Operah en Itunes Maar wat ook raar is niet actieve systeem heeft 98 CPU wat houd dat eigelijk in?? Bewerkt: 26 december 2006 door congo Reageren
joshoon Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ik gebruik nu ook wel 47 processen terwijl ik alleen Firefox en MSN en Limewire open heb staan Reageren
Rick.H Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 oo dan is dat dus wel normaal achja dat weet ik ook niet allemaal :$ Reageren
joshoon Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ja, maar je kunt ook allemaal andere Progjes draaien. zoals viruscanners. en al die zooi, staat allemaal in Processen. Reageren
T@rget Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Niet-actieve systeem is geen proces of programma dat gigantish veel van je CPU gebruikt. Eigelijk als je goed kijkt zie je het al, Dit is het geleelte van je PC dat niet actief is . Normaal als je in windows zit is dit rond de 95-98% dus daar hoef je je geen zorgen over te maken verder zijn er een paar die je beter niet kunt af sluiten: explorer.exe - Dit is je Windows taskmgr.exe - Deze regelt dingen op je PC svchost.exe - Deze zorgt er voor dat programma's werken Ik denkt dat je PC niet vreemt gaat doen zolang je deze maar aan laat, maar zowiezo is het niet verstandig om maar een beetje in het wilt processen te gaan beeindigen . Dus eigelijk kun je ook het beste niet processen eindigen van de gebruikersnaam: SYSTEEM behalve als je zelf weet wat het is en wat het doet ;-) Reageren
Rick.H Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Oo oke bedankt weet ik dat ook weer Maar ik heb op advies van SummerBase bitlord en deamon tools maar ff verwijdert en het lijkt wel of er nu minder fout meldingen komen... maar het is nog niet over. "beetje in het wilt processen te gaan beeindigen" dat lijkt mij ook niet zo verstandig om te doen Edit: Ik ging ff wat uit proberen en nu drukte ik geen fout meldingen en kritieke fout melding uit laten en krijg ik opeens een heel andere foutmelding mischien heeft iemand meer aan deze informatie zo dat die me verder kan helpen Bewerkt: 27 december 2006 door congo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.