tuningboy diet Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 waar kan ik deze volkswagen bus vinden bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb snel eens gezocht, maar ik vond alee maar aan roestige versie. Wat heeft de '67 - '79 VW Transporter T2 'Rusty Version te bieden: - 6 extra onderdelen. - Custom schaduw. - Custom collision. - 2 versies: met reflectie en zonder reflectie (voor een meer realistisch gevoel, dit is een roestige bak). - Low-poly model (10000 faces). - Custom & realistische handling. - SA style lights. - SA license lates . Screenshot: [Download] Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 waar kan ik deze volkswagen bus vinden bedankt Kijk Hier eS Op; http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 Reageren
ikt Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Nee, die zit ztandaard in GTA SA. Die heet (naam vergeten ) Maar hij is afgeleid van een Volkwagen en hij moet die VW hebben. Snappie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.