Luis Su Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Als ik een nieuw spel start, en vervolgens op sla, geeft het desbetreffende bestand een 'corrupt-melding' aan als ik het weer wil laden. Hetzelfde geld als ik een gedownloade savegame probeer te laden. Iemand een oplossing? Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Kijk eens naar de volgende post: Klik. Daar staat hoe je dit probleem simpel kunt verhelpen. Succes! Reageren
Luis Su Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Het probleem is inmiddels verholpen. Alleen zit ik nu met een ander probleem opgezadeld: als ik GTA opstart vanaf de andere account doet mijn geluid het niet van GTA. Alle andere geluiden, zoals van het opstarten en afsluiten van de Windows-account, doen het wel. Alleen bij GTA niet. Iemand een oplossing? Reageren
Bv202 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Muah, als gast heb je geen access tot alles, ga naar het configuratiescherm, gebruikersaccounts en maak een nieuw account aan(met volledige access, als computerbeheerder dus), ik denk dat het dan wel werkt Reageren
Luis Su Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Muah, als gast heb je geen access tot alles, ga naar het configuratiescherm, gebruikersaccounts en maak een nieuw account aan(met volledige access, als computerbeheerder dus), ik denk dat het dan wel werkt Heb ik al eens geprobeerd, werkt niet.. Reageren
Bv202 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Muah, als gast heb je geen access tot alles, ga naar het configuratiescherm, gebruikersaccounts en maak een nieuw account aan(met volledige access, als computerbeheerder dus), ik denk dat het dan wel werkt Heb ik al eens geprobeerd, werkt niet.. Klik hier en probeer dat. Googlen kan toch makkelijk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.