bus Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 In gta san andreas zegt een vriend dat er meerdere soorten ambulances zijn , is dit waar? Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Er is in GTA San Andreas maar één soort ambulance, en dat is deze: AmbulanceMisschien heeft jouw vriend een mod gebruikt waardoor er nog een ambulance in het spel zit, maar zonder mods is er maar ééntje... Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Even een aanvulling op Froodooo: Misschien had je vriend het over de taxi, politie-auto of brandweer-auto; hier zijn er wel meerdere van. [links volgen zo...] Taxi's Taxi Cabbie Politie-auto's Police Brandweer-auto's Fire Truck Bewerkt: 26 december 2006 door VWO-er Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) In gta san andreas zegt een vriend dat er meerdere soorten ambulances zijn , is dit waar? Ik heb even de zoekfunctie van WikiGTA gebruikt en deze geeft aan dat er maar één Ambulance in het spel voorkomt. Mischien verwart je vriend de Ambulance met de Taxi, hier zijn namelijk wel twee uitvoeringen van namelijk de Cabbie en de Taxi. Wat wel mogelijk is is indien je vriend San Andreas op de PC heeft dat hij een ander voertuig heeft vervangen voor een nieuwe en dus tweede versie van een Ambulance maar daar moet je in dit geval maar niet vanuit gaan. Dus in het vervolg moet je je eerst eens afvragen of alles wat je vriend zegt wel waar is. Verder wens ik je nog een hele vrolijke kerst en veel plezier met GTA : San Andreas! Edit: Te laat.. neej hij zij op het platteland zien ze er anders uit (ps hebben jullie dat ook op de meeste ambulances bij mij staat het woord er verkeert staat er lance = dus geen ambu er voor Wellicht heb je de linkerachterdeur van je Ambulance eraf gereden en indien je dit hebt gedaan staat er inderdaad het woord Lance, dit is niet meer dan normaal en waarschijnlijk dus ook geen verwijzing naar Lance Vance Dance. Bewerkt: 26 december 2006 door Advancegta Reageren
bus Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 neej hij zij op het platteland zien ze er anders uit (ps hebben jullie dat ook op de meeste ambulances bij mij staat het woord er verkeert staat er lance = dus geen ambu er voor Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Dit klopt; een Easter Egg naar Lance Vance uit GTA Vice City... Reageren
Bling Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Dit klopt; een Easter Egg naar Lance Vance uit GTA Vice City... Geen Easter Egg, gewoon een veel voorkomende bug. Er komt dan geen tekst te staan op de linkerdeur. Meestal het geval bij ambulances die je door de stad rond ziet rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.