diamond Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ik heb kaarten nodig van de sprays in gta op los santos dat je die muren spuit met grafetie en alle andewre kaarten van dat gedeelte Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Die kun je allemaal op WikiGTA vinden, maar degene die jij zoekt is natuurlijk deze....succes Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Als je even op het forum had gekeken was je erachter gekomen dat er bovenaan het forum een knopje staat 'Walktrough' daar staan beschrijvingen over de Grand Theft Auto serie, daar werken fanatieke fans aan mee en daar zijn, door onze eigen scripter PatrickW kaarten gemaakt en die zijn uitgewerkt door onze GTA-Sheep. Je kunt ze op 'deze' kaart vinden en als je op een bolletje klikt krijg je ook een foto/afbeelding te zien, zodat het eigenlijk helemaal niet mis kan gaan, wat betreft het zoeken van alle Hidden Sprays, verder zijn er ook nog programma's waarmee je kunt kijken welke je al hebt, zo'n programma is onder andere SAMA oftewel San Andreas Mission Analyst; dat programma werkt heel simpel; ik heb het even toegevoegd aan dit bericht, want ik moest het nog even opzoeken, maar je kunt simpel weg het programma starten. Dan laad je de juiste savegame in: of je laad de savegame waarmee je bezig bent op dat moment en je ziet op kaarten welke je nog nodig bent. Het werkt zeer simpel en als er nog vragen zijn dan kun je die altijd stellen. Verder wens ik je enorm veel succes bij de zoektocht! Edit: Ik heb SAMA nog even ge-upload en uitleg in het bericht verwerkt. Bewerkt: 26 december 2006 door SummerBase Reageren
diamond Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 oke en dan nog iets ik heb ook iets nodig van de klerenwinkels met welke kleren ik het meeste respecht en sex apel heb Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 oke en dan nog iets ik heb ook iets nodig van de klerenwinkels met welke kleren ik het meeste respecht en sex apel heb Daar heb ik dan weer een site voor, op deze site zie je alle kleren van alle winkels. Met de waarde, respect en sex-appael. Veel plezier! Reageren
diamond Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 bedankt daarvoor daar heb ik veel aan en nog een vraag ik kan de politie niet halen dat houd in dat ik niet tot level 12 kan komen met die missie en het is op de ps2 en ik wil het liever zonder codes doen dus nog tips daarvoor misschien Reageren
Preddy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik weet niet of jij een glitch exploiteren ook liever niet wil, maar ik post het gewoon even voor je. Wat je in feite doet is via een foutje in het spel zorgen dat de vigilante gedaan kunnen worden zonder dat je daar ook maar één crimineel voor hoeft te doden. Het is niet een truc als in een knoppen combinatie, zoals een cheat is. Alhier staat de glitch uitgelegd. Tips in de vorm van tekst kan je anders alhier vinden, mocht je de glitch toch niet willen gebruiken. Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 bedankt daarvoor daar heb ik veel aan en nog een vraag ik kan de politie niet halen dat houd in dat ik niet tot level 12 kan komen met die missie en het is op de ps2 en ik wil het liever zonder codes doen dus nog tips daarvoor misschien Heb je WikiGTA al geraadpleegt? Hier staan namelijk bij het onderdeel Vigalante een zéér goede beschrijving met veel handige en bruikbare tips. Je vind de pagina over de Vigalante missies hier. Maargoed, ik zal je zelfs ook nog wat uitleg geven. De Vigilante missies zijn het beste te halen met een Hunter, deze zul je wel eerst moeten unlocken. Ook doet een Rhino het goed vanwege zijn sterkte en krachten, net zoals bij de Hunter zal ook deze eerst unlocked moeten worden. Ook zijn de missies haalbaar met een Politie Motor en deze moet in tegenstelling van de andere twee eerder door mij opgenoemde voertuigen niet unlocked worden. Ik raad je niet aan om deze missie met een Politie Wagen te doen, aangezien deze niet zo sterk is en ook niet bijster snel is en bovendien kan deze makkelijk op zijn kop gaan waardoor hij ontploft. Ook is het aanbevolen om voldoende Armor en Health te hebben en ik raad je ook zeker aan om sterke wapens bij de hand te hebben. Veel succes en plezier met het behalen van de Vigilante Missies! Reageren
diamond Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 en maa weer bdankt ook nog truckjes voor de ambulance missie wandt die is ook zo moelijk als wat Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ga naar het stadje linksonder van je kaart. Dat is klein maar heeft wel een ziekenhuis. Daarom spawnen alle gewonden in die stad. Reageren
Preddy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ambulance missies is in feite niet te moeilijk. De vraag hierover is al vaker voorbij gekomen dus ik geef je even wat linkjes. Deze post van GTA-Sheep helpt (ook al staat die in VC, hij is voor SA ), maar je kan natuurlijk ook wederom WiKiGTA raadplegen. Even doorlezen en dan kan deze missie echt geen probleem zijn. Succes ermee Reageren
diamond Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 oke ik zit nu op de motor school en ik heb alles goud behalve 1 dat si de laatste en het lukt me maar niet weet iemadn een manier hoe met een filmpje ofzo wandt ik wil graag alles goud opd ie school Reageren
Preddy Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Filmpje , wat de officiele manier zal zijn. Een trucje hoe ik deze goud heb gekregen is door zoveel mogelijk snelheid krijgen, die ramp op gaan en wanneer je gaat landen, zorgen dat je met beide wielen tegelijk de grond raakt. Je doet het op die manier fout (je moet op 1 wiel rijden immers -> Stoppie) en het spel zal je stil gaan zetten. Omdat jij de snelheid hebt, sta je niet in één keer stil, maar als je geluk hebt, is dat precies op de goede plek voor goud. Dit trucje doe je als volgt. Geef vol gas wanneer je start en leun naar voren, zodat het voorwiel niet van de grond komt. Wanneer je recht zit, druk de linkerknuppel regelmatig naar voren, zodat je aerodynamisch gaat zitten/liggen. Wanneer je bij de ramp komt, leun ietwat naar achter zodat je niet teveel snelheid verliest bij het opgaan van de ramp. Als je eenmaal in de lucht hangt, druk L2 of R2 in om te kijken hoe horizontaal je motor is. Zorg er dus voor dat beide wielen tegelijk de grond raken en blijf gas indrukken. Net zolang proberen totdat het goed is, en aanpassen naar wat je waarneemt. Sta je te laat stil? Iets minder snel gaan, etc. Ik denk dat beide manieren wel een aantal frustrerende pogingen zullen nemen, maar je moet er wat voor over hebben. Reageren
diamond Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 geweldig ik heb het gehaalt nu nog iets ik mag misschien gta SA van me neef lenen voor op de pc maar ik hoorde jullie over auto's en gebouwen in het spel stoppen hoe doe je dat dan en die FBI truck kan ik dan ook krijgen of niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.