volvoboy Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik was aan het schieten met mijn AK47 en toen berijkt ik Hitman level en toen stond er in beeld dat ik met 2wapenbs kon lopen naar hoe krijg ik die twee wapens in mijn hand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 je kan niet met 2 ak's lopen....waarschijlijk heb je iets te snel gelezen? :huh: onthoud: Cj=Cj en niet duke nukem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik dacht ook da je met 2 ak's kon lope? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik dacht ook da je met 2 ak's kon lope? :huh: Duidelijk een Misverstand. De meeste mensen vallen al om bij het afschieten van één AK47. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Je kan: 2x 9mm 2x Tec-9 2x Uzi 2x SawnOff Shotgun :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) eey...te veel van het goede kan niet he Bewerkt: 15 november 2004 door Redbullcola Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ja maar die snawoff shotgun is wel niet te doen met 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.