$NeoSyp$ Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hallo, is er een mod waardoor je CJ kunt laten zitten? Dus dat hij in plaats van bukt, gaast zitten, al zou het in de lucht zijn? want dan kun je hem ook zogenaamd op een stoel laten zittten, en dat lijkt me erg handig. Weet iemand zo'n mod? hoeft niet als vervanging voor bukken, maar liefst wel. Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik denk wel dat het kan met 'Ceedj's GTA Studio's' mod. Hiermee kan je alle voetgangers spawnen, animaties gebruiken (dus volgens mij ook zitten). Deze mod is ongeveer wat Gmod voor Half Life 2 is. Perfect om films te maken dus (daarvoor is hij trouwens ook gemaakt ). Je kan hem voor San Andreas, Vice City en Grand Theft Auto 3 downloaden. Het best kan je in het topic kijken op GTAForums.com . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb dit programma geprobeert. helaas deden de meeste knoppen het niet. en een zit functie zat er niet bij. dus weet iemand een mod waardoor het wel kan? misschien heeft hert meer met modellen te maken... Reageren
erterer0 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Spaceeinsteins all in one mod is ook een goede keuze... Met deze mod kun je ook voetgangers spawnen en zitten, verder zijn er geen animaties, je kunt ook met de rc tank enz. rijeden... Ik zet hier wel zo de link neer... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 nee dat hoeft niet ik heb die al eens gehad, en ik vind dat die veel te veel verandert ik heb het liefst hem gewoon apart, en het liefst zonder dat ik new game moet doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.