Jump to content

versie te nieuw ofzo

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar dagen gelezen GTA: SA gekocht en dus geinstalleerd.

Daarnet downloadde ik MTA, maar ik krijg een of andere melding dat ik v 1.0 van SA nodig heb.

Als je versie 1.1 van GTA San Andreas hebt, dan heb je de Anti Hot Coffee Patch gedownload. De bestanden in de main.scm zijn dus verandert, waardoor MTA niet zal kunnen werken.

Installeer GTA San Andreas opnieuw, installeer de patch niet. Installeer nu MTA en hij zal wel werken. knipoog.gif

Mocht het nog niet werken, of heb je nog meer vragen, dan kun je hier altijd terech

Dat las ik ergens, maar ik heb nooit een mod gedownload.

Hoe kan ik nu spelen? Ik wil niet downgraden, want dan kan ik ook nog opnieuw beginnen ook(savegame kan dan crashen) en dan zit ik weer met meer bugs.

Bedankt

EDIT:

Dit krijg ik dus als ik MTA: SA opstart:

mtaprobhf3.png

Bewerkt: door Bv202

Helaas hoe jammer het ook is is het niet mogelijk om met deze versie van GTA San Andreas MTA te kunnen spelen. Het enigste wat je kan doen is Downgraden en daarmee is je probleem opgelost, behalve dat je Savegame's niet meer werken. Allereerst download je de Downgrader hier. Nu je probleem met de Savegame's die niet meer zullen werken, er is een manier om ze toch te laten werken namelijk met het programma Sa_id_Convert.exe. Ik zet hieronder even een uitleg en download links neer over hoe het precies in zijn werk gaat. Als je dit hebt gedaan kan je MTA spelen en werken je V2 Savegames gewoon. Het enige nadeel van de hieronder beschreven situatie is dat jij je eigen Savegame's al hebt dus dat deel kan je overslaan en telkens als je MTA hebt gespeeld en je wilt weer verder gaan met je Savegame moet je Main.scm en script.img weer opnieuw vervangen. Heel veel succes ermee en heel veel plezier met MTA!

Benodigdheiden:

* Mains.scm en script.img van V2. Download

* Sa_id_convert.exe. Download

1) Maak altijd een backup van je Main.scm en script.img. Voordat je je eigen bestanden verwijderd.

2) Plaats nu de main.scm en script.img van V2.

3) Download de savegame van het persoon, waarvoor je een savegame zou doen.

4) Start het spel, laad de saveame en haal de missie.

5) Save het spel.

6) Plaats het bestand sa_id_convert.exe in San Andreas User Files (Mijn documenten).

7) Sleep de savegame die je net gehaald hebt in dat bestand. Druk daarna op <Retrun>. Nu staat er een .bak file. Nu kun je de savegame uploaden (de savegame, dus de .b file, niet de .bak file.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Bedankt, maar jammer.

Maar komt er ooit een update zodat ik hem wel kan spelen zonder te downgraden? Downgraden doe ik namelijk niet zo graag.

Geplaatst:

Downgraden heeft meer voordelen dan nadelen kan ik je zeggen. Want V1.1 of V2.0 is niet te modden, dus zal er geen dingen voor komen ook. Heel veel mensen hebben gedowngrade en de er zijn geen bugs ofzo. De updates zorgen er alleen voor dat we niet meer onze coole dingen erin kunnen stoppen. MTA of SA-MP belemmert het spelen van GTA SA (offline) ook niet.

Downgraden heeft meer voordelen dan nadelen kan ik je zeggen. Want V1.1 of V2.0 is niet te modden, dus zal er geen dingen voor komen ook. Heel veel mensen hebben gedowngrade en de er zijn geen bugs ofzo. De updates zorgen er alleen voor dat we niet meer onze coole dingen erin kunnen stoppen. MTA of SA-MP belemmert het spelen van GTA SA (offline) ook niet.

Dan downgrade ik toch maar.

En die bovenstaande uitleg van Advanegta snap ik niet, maar dat maakt niet uit:

Ik heb hem GTA: SA pas gisteren geinstalleerd en zit nog maar op 6%, dus maakt niet uit lijkt me :*D

EDIT:

Ik heb gedowngraded, MTA werkt nu, maar mijn savegames geven geen error bij het opstarten.

Moet ik nu opnieuw beginnen of niet?

Bewerkt: door Bv202

Je hebt dus een paar missies gedaan. Kijk in Save-game hulp (hier) en kijk of de missie waarbij je bent erbij zit. Meestal is die V1.0. Stop hem in je GTA San Andreas User Files. En klaar ben je! =D

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
denken julli dat er ook een mtaVCS ui komt ??

voor psp ???

Nee, MTA maakt alleen mods voor de PC. VCS heeft een ingebouwde multiplayer....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...