carcrash Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Heyy, ik heb san andreas op de ps2 en ik ben nu dus op het punt aangekomen dat ik Millie's keycard moet hebben. Ik heb 3 dates met haar gehad waarvan de laatste niet goed ging, en er een hoop procent afging. Alleen, nu elke keer als ik langsga voor een date is ze er niet. Ik heb gekeken wanneer ze thuis zou moeten zijn, maar ook tussen 12 en 10 krijg ik de mededeling dat ze niet thuis is.. weet iemand hoe dit komt en wat kan ik eraan doen? Ik heb haar keycard dus nog niet. alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Heyy,ik heb san andreas op de ps2 en ik ben nu dus op het punt aangekomen dat ik Millie's keycard moet hebben. Ik heb 3 dates met haar gehad waarvan de laatste niet goed ging, en er een hoop procent afging. Alleen, nu elke keer als ik langsga voor een date is ze er niet. Ik heb gekeken wanneer ze thuis zou moeten zijn, maar ook tussen 12 en 10 krijg ik de mededeling dat ze niet thuis is.. weet iemand hoe dit komt en wat kan ik eraan doen? Ik heb haar keycard dus nog niet. alvast bedankt Het probleem kwam me al bekend voor, ik herinner me nog een topic van een tijdje terug. Daar werden wat tips gegeven dat je eerst maar eens verder moet gaan met de overige missies. Ook had Preddy nog een tip: Ga voor haar huis staan en druk de codes voor snelle tijd en niet verhongeren in. Op den duur (na een dag of 3 ingame) zou de rode marker weer tevoorschijn moeten komen. Zo weet je in ieder geval zeker dat het nog werkt. Sla niet op na deze cheats te hebben ingedrukt. Ik zou zeggen; probeer het bovenstaande eens, of lees anders »dit« topic nog eens door. Misschien kom je er nog meer tips tegen. Reageren
carcrash Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Het probleem kwam me al bekend voor, ik herinner me nog een topic van een tijdje terug. Daar werden wat tips gegeven dat je eerst maar eens verder moet gaan met de overige missies. Ook had Preddy nog een tip: Ga voor haar huis staan en druk de codes voor snelle tijd en niet verhongeren in. Op den duur (na een dag of 3 ingame) zou de rode marker weer tevoorschijn moeten komen. Zo weet je in ieder geval zeker dat het nog werkt. Sla niet op na deze cheats te hebben ingedrukt. Ik zou zeggen; probeer het bovenstaande eens, of lees anders »dit« topic nog eens door. Misschien kom je er nog meer tips tegen. Hmm ik heb al een paar keer hele 'dagen' voor haar huis staan wachten dus ik weet ook niet of het zo lukt, maar ik ga het proberen. bedankt iig! Reageren
Big Vic Vance Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hooi ... ik weet dat hier al oneindig veel over verteld is..maar ik word gwoon helemaal gek ..die millie heb ik 2 keer gedate ofso.. paar missies daarnaa gedaan en toen weer naar haar gegaan.. maar vanaf toen was se er nooit meer ..ik wil heel graag die keycard hebben voor breaking the bank at caligulas. Ik ben alle zoekuncties afgegaan die ik kon vinden maar niets helpt. Weet iemand misschien nog iets ? Ik hoop ook niet dat ik iets fout heb gedaan waardoor ik helemaal overnieuw voormoet beginnen dan ofso. alvast bedankt ..hopelijk krijg ik goede resultaten doei! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Millie is waarschijnlijk alleen thuis als jij er net niet bent, op >Deze Link< kun je alle info over dates vinden en dus ook lezen dat Millie iedere dag van 12.00 tot 22.00 thuis is. Mvg, Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.